Preskoči na glavno vsebino (Press Enter)
Izberite

Naročanje na redni servis

Redno servisiranje vašega vozila pri pooblaščenih serviserjih prinaša brezskrbno vožnjo, saj vaša vozila poznamo najbolje in vedno uporabljamo zgolj originalne nadomestne dele Toyota. 
 
Pri večini vozil velja splošno navodilo, da se redni servis izvaja enkrat letno ali po prevoženih 15.000 km, kar nastopi prej.
Naročanje na redni servis ali menjavo pnevmatik vam želimo olajšati, zato omogočamo rezervacijo prek spletne strani Toyota, katero lahko opravite 24 ur na dan, vse dni v tednu. Na enostaven način lahko preverite razpoložljive termine servisa in izberete tistega, ki vam najbolj ustreza. S tem ponujamo fleksibilnost ter hitrejše in lažje naročanje na servis.
  • Prednosti spletne rezervacije
     

     

    • na voljo 24/7,
    • enostavna in hitra rezervacija,
    •  izbira želenega datuma in ure servisa,
    • takojšnja potrditev rezervacije prek elektronskega sporočila,
    • transparentnost,
    • izbira dodatnih možnosti za vaše vozilo.

Načini izvedbe rezervacije

Na servis se lahko naročite s klikom na gumb »E-naročilo na servis«, prek aplikacije MyToyota ali SMS-a, ki vsebuje direktno povezavo do naše spletne strani. V poslanem SMS-u so določena polja že izpolnjena, saj ima vaš izbrani trgovec osebne podatke že v sistemu. 


Kako poteka spletna rezervacija

Na spodnjem videoposnetku, si lahko pogledate, kako enostavno in hitro rezervirate termin za servis.

Jamstvo Toyota Relax

Izvedba rednega servisa vam prinaša vključitev v jamstvo RELAX*, katerega lahko pridobijo tako nova kot rabljena vozila. Jamstvo velja en servisni interval, predpisan za vaše vozilo do 10 let starosti vozila. 
Preberite več

Vprašanja in odgovori

Naročite se lahko prek naše spletne strani, aplikacije MyToyota ali direktno prek SMS-a, ki vam ga pošljemo nekaj dni preden se morate naročiti na servis.

Številko VIN najdete na prometnem dovoljenju pod kategorijo »Identifikacijska številka«.

Pomeni čas, ko svoje vozilo pripeljete k izbranemu trgovcu. V poslovalnici vas sprejme vaš servisni sprejemnik, ki prevzame vaše vozilo.

Pomeni čas, ko bo vaše vozilo pripravljeno za prevzem v poslovalnici. Vaš servisni sprejemnik vam preda vaše servisirano vozilo.

Vaše vozilo bo servisirano znotraj izbranega termina med časom oddaje vozila in prevzema vozila v poslovalnici.

Ko napravite rezervacijo prek spleta, prejmete potrditev rezervacije na vaš elektronski naslov. Prek elektronskega sporočila lahko tudi urejate svojo rezervacijo, na primer sprememba termina rezervacije, preklic rezervacije.

Ne. Prek spleta lahko rezervirate tudi menjavo pnevmatik ali eno od dodatnih možnosti, ki so na voljo. Vse možnosti lahko izberete hkrati.

*Po preteku tovarniške garancije (3 leta ali 100.000 km) ima stranka možnost, da po opravljenem rednem servisu pri pooblaščenem partnerju Toyota pridobiti jamstvo Toyota Relax za obdobje enega servisnega intervala, dokler vozilo ne dopolni starosti 10 let oziroma ima prevoženih 200.000 km (kar nastopi prej).

**Vse informacije glede servisnega intervala za vaše vozilo in programa Toyota Relax preverite pri pooblaščenem partnerju Toyota ali v splošnih pogojih.

Prenos aplikacije:
Prenesite novo aplikacijo MyToyota in začnite odkrivati povezane storitve, ki vam jih ponuja Toyota (na voljo za operacijska sistema Android in iOS).
  • app store 
  • google play store

Aktivni pregled vozila

Del naše zaveze servisnim storitvam je tudi brezplačni pregled vašega vozila, ko ga boste k nam pripeljali na servis. S tem pregledom, ki mu pravimo Walk Around Check, bomo preverili, ali vozilo v varnostnem in tehničnem pogledu deluje tako kot mora.
Po opravljenem pregledu boste dobili tudi pisno poročilo, razlago in oceno stanja vašega vozila.
Odkrijte več

Preverite, ali je vaše vozilo vključeno v servisno akcijo

Preverjanje vpoklica