VEČ INFORMACIJ O MyToyota
POIŠČI MOJ AVTOMOBIL
Z aplikacijo MyToyota lahko preverite najnovejšo lokacijo vašega vozila Toyota. Glede na model vašega vozila Toyota se lokacija pridobi na podlagi lokacije v živo ali zadnje geolokacijske podatkovne točke, prejete iz vašega vozila v času, ko ste zadnjič izklopili motor.
Pot do svojega avtomobila lahko najdete tudi prek drugih navigacijskih aplikacij, kot so Apple Maps, Google Maps itd. Lokacijo svojega avtomobila lahko delite tudi prek enega od nameščenih programov za sporočanje ali e-pošte.
ANALITIKA VOŽNJE
V aplikaciji MyToyota si lahko ogledate zapise o svojem slogu vožnje, ki so zbrani na podlagi podatkov o geolokaciji, žiroskopskih in G-senzorjih, kilometrini in podatkih o porabi goriva. Ti zapisi bodo na voljo za vsako potovanje. V analitiki vožnje si lahko ogledate dogodke, kot so na primer močno zaviranje, močno pospeševanje in konstantna hitrost, z njihovim časom in lokacijo za obdobje 12 mesecev.
SPLETNA REZERVACIJA STORITEV
Na podlagi podatkov o prevoženih kilometrih vašega vozila bomo na zaslonu aplikacije prikazali časovnik, ki bo pokazal, kdaj je čas za naslednje vzdrževanje. Lahko boste preverili svojo servisno zgodovino in se dogovorili za termin pri vašem prodajalcu. Priporočamo, da svojega želenega prodajalca določite prek svojega računa MyToyota.
Še naprej ste odgovorni, da s svojim vozilom znamke Toyota opravljate redno vzdrževanje ali servis v zahtevanih intervalih. Dejstvo, da nudimo to storitev, vas ne odvezuje te odgovornosti.
OPOZORILNE LUČKE
Glede na povezano avtomobilsko napravo, s katero je opremljeno vaše vozilo, vas lahko aplikacija MyToyota opozori na določene opozorilne signale, ki so bili prikazani v vašem vozilu. Prikazane bodo opozorilne lučke z nadzorne plošče vašega vozila, vendar jih ne nadomestijo. Kot voznik ostajate ves čas odgovorni za ustrezno ukrepanje v primeru, ko se prižge katera izmed opozorilnih lučk v vašem vozilu.
Ti opozorilni signali bodo posredovani omrežju družbe Toyota, ki vam zagotovi podporo, pomoč in morebitno popravilo. S soglasjem, danim družbi Toyota in aplikaciji MyToyota, boste imeli možnost, da se odločite, ali želite biti v stiku z nami ali ne. Upoštevajte, da Toyota in Toyota Network ne nudita nobenega jamstva za proaktivni stik z vami v primeru, da se prižge katera izmed opozorilnih lučk, saj je ta storitev odvisna od razpoložljivosti in pokritosti v vaši regiji. V primeru opozorila vedno sledite navodilom v uporabniškem priročniku.
NIVO GORIVA
Glede na povezano avtomobilsko napravo, s katero je opremljeno vaše vozilo, bo aplikacija MyToyota prikazala količino goriva, ki je na voljo v rezervoarju vašega vozila. Preostala količina goriva je izražena v odstotkih skupne prostornine goriva. Navedena raven goriva temelji na zadnjih podatkih senzorja merilnika goriva, prejetih iz vašega vozila v času, ko ste nazadnje izklopili motor. Posledično lahko pride do neskladja med nivojem goriva, prikazanim v aplikaciji MyToyota, in nivojem goriva, prikazanim na instrumentni plošči vašega vozila, ki je odvisno od okolja, v katerem je parkirano vaše vozilo (na primer zunanja temperatura, nagib ...). Vedno upoštevajte prikaz merilnika goriva na instrumentni plošči vašega vozila. Toyota ne prevzema nobene odgovornosti v primeru nepopolnih ali netočnih informacij, prikazanih v aplikaciji MyToyota.
HIBRIDNI NASVETI
Ta storitev vam bo omogočila vpogled v zapise aplikacije MyToyota o učinkovitosti vašega hibridnega pogona na podlagi ključnih hibridnih indikatorjev (čas vožnje v električnem načinu EV in način vožnje).
Ti zapisi bodo na voljo za vsako potovanje. Vsako potovanje je prikazano na zemljevidu, ki poudarja vašo vožnjo v električnem načinu in različne odzive voznika (pospeševanje, zaviranje in konstantna hitrost), ki so povezani z nasveti, ki vam pomagajo zmanjšati porabo goriva. Vedno lahko dostopate do svojih podatkov in preprosto spremljate razvoj zmogljivosti vašega hibridnega pogona skozi čas.
FUNKCIJE DALJINSKEGA UPRAVLJANJA
Glede na povezano avtomobilsko napravo, s katero je opremljeno vaše vozilo, bo aplikacija MyToyota prikazala nivo baterije in preostali doseg vašega priključno-hibridnega ali električnega vozila.
Preostali doseg je prikazan v km, vendar se lahko razlikuje od dosega, prikazanega v avtomobilu. Vedno upoštevajte oznako baterije na armaturni plošči vašega vozila.
Toyota ne prevzema nobene odgovornosti v primeru nepopolnih ali netočnih podatkov, prikazanih v aplikaciji MyToyota. Poleg tega vam ta storitev omogoča, da na daljavo načrtujete polnjenje vašega avtomobila.
Glede na povezano avtomobilsko napravo, s katero je opremljeno vaše vozilo, boste lahko prek aplikacije My Toyota svoje vozilo na daljavo predhodno ogreli ali ohladili. Glede na model vašega vozila boste morda lahko na daljavo nastavili želeno temperaturo, zagnali odmrzovanje sprednjega ali zadnjega vetrobranskega stekla ter nastavili enega ali več urnikov za predhodno ogrevanje ali hlajenje vašega avtomobila.
Ko uporabljate storitve daljinskega upravljanja, zagotovite, da:
Vozilo je popolnoma imobilizirano, vi pa ste preverili varnost okolice vozila. Prepričajte se, da v vozilu ni ljudi ali živali.
Ne uporabljajte sistema, če je pokrov motorja odprt, ali ko je vozilo parkirano v zaprtih prostorih brez prezračevanja.
To storitev uporabljajte le, kadar je to potrebno. Bodite spoštljivi do okolja in čim bolj zmanjšajte prekomeren hrup ali onesnaževanje zraka.
Predpogoji:
* vrata zaklenjena
* pokrov zaprt
* stekla zaprta
* v notranjosti avtomobila ni zaznanega ključa
Če je vozilo opremljeno s poprodajno daljinsko imobilizatorjem, se motor ne zažene, zato daljinski A/C ne deluje.
Nedejavnost: Če je bilo vozilo nedejavno več kot 9 dni, bo uporabnik morda moral izvesti pritisk za zagon iz notranjosti vozila. Vgrajeni sistem samodejno preide v stanje spanja, da zaščiti 12 V baterijo.
Na priključno-hibridnih in električnih vozilih daljinski zagon klimatske naprave ni mogoč pri temperaturi nižji od -10°C.
Daljinsko nadzorovana klimatska naprava bo delovala 20 minut med enim ciklom izklopa in vklopa vžiga. Vedno upoštevajte lokalne in državne zakone, ki lahko omejujejo uporabo teh storitev na vašem območju (na primer: nekatere občine in naravni parki).
STANJE AVTOMOBILA
Prek aplikacije MyToyota lahko takoj preverite stanje svojega vozila. Glede na povezano avtomobilsko napravo, s katero je opremljeno vaše vozilo, bo aplikacija MyToyota prikazala različna stanja vrat, stekel, pomične strehe, prtljažnika, luči in pametnega ključa, ki ga pustite v avtomobilu.
Obvestilo lahko prejmete 4 minute po izklopu vžiga. S tem vas obveščamo, če je karkoli neobičajnega glede statusa avtomobila (funkcija potisnega obveščanja mora biti omogočena v nastavitvah pametnega telefona in v nastavitvah obveščanja aplikacije). Morda boste prejeli eno ali več naslednjih obvestil:
Odprta stekla (odprtih je eno ali več stekel)
Odklenjena ali odprta vrata (če so katera od vrat odklenjena ali odprta)
Odprta pomična streha (če je pomična streha odprta)
Prižgane luči (če sprednje ali zadnje luči še vedno svetijo)
Opomnik za zadnje sedeže (če odpiranje zadnjih vrat ni bilo zaznano po izklopu motorja)
ZAKLENI / ODKLENI
Glede na povezano avtomobilsko napravo, s katero je opremljeno vaše vozilo, lahko svoje vozilo prek aplikacije MyToyota na daljavo zaklenete ali odklenete le z nekaj kliki.
Upoštevajte, da avtomobila ne boste mogli zakleniti, če:
So katerakoli vrata odprta.
Fizični ključ in mobilni telefon (v primeru aktiviranja pametnega digitalnega ključa) sta v avtomobilu.
Nastavljan je avtomobilski alarm.
Avto je bil zaklenjen s ključem.
V vseh teh primerih bo poskus odklepanja vrat neuspešen in prikazano bo sporočilo o napaki.
Ko uporabljate funkcijo zaklepanja, se prepričajte, da otroci, ranljivi ljudje ali hišni ljubljenčki niso zaklenjeni v avtomobilu brez nadzora. Vsak od teh, ki ostane v vročem vozilu, lahko utrpi vročinski udar, dehidracijo ali hipotermijo, kar lahko povzroči smrt ali resne poškodbe. Toyota ne bo odgovorna za materialno izgubo, škodo ali nesreče, ko je to vozilo zaklenjeno. Uporabnik prevzema vsa tveganja in odgovornost za zaklepanje tega vozila.
Ko uporabljate funkcijo odklepanja, se zavedajte, da lahko to vodi do nepooblaščenega dostopa do tega vozila. Toyota ne bo odgovorna za materialno izgubo, škodo ali nesreče, ko je to vozilo odklenjeno. Uporabnik prevzema vsa tveganja in odgovornost od odklepanja tega vozila.
VARNOSTNE UTRIPALKE
Glede na povezano avtomobilsko napravo, s katero je opremljeno vaše vozilo, boste lahko enostavno opazili svoje vozilo na polnem parkirišču. Na daljavo lahko sprožite varnostne utripalke, s pomočjo katerih boste lažje locirali svoje vozilo. Varnostne utripalke se vključijo za 60 sekund. Po 60 sekundah jih lahko znova sprožite.
NAPREDNE NADZORNE FUNKCIJE
Glede na povezano avtomobilsko napravo, s katero je opremljeno vaše vozilo, boste lahko na daljavo upravljali nekatere funkcije svojega vozila. Na daljavo boste lahko upravljali zapiranje stekel, hupo, brenčalo, varnostne luči, prtljažnik in žaromete.
Vedno upoštevajte lokalne in državne zakone, ki bi lahko omejili uporabo teh storitev na vašem območju (na primer: nekatere občine in naravni parki).
UPRAVLJANJE BATERIJE
Glede na povezano avtomobilsko napravo, s katero je opremljeno vaše priključno-hibridno ali električno vozilo, boste lahko dostopali do podrobnega stanja napolnjenosti baterije vašega vozila. Na voljo bodo podatki o stanju baterije v odstotkih, dosegu (z baterijo in skupnem) in kdaj polnjenje z izmeničnim tokom AC deluje ali ne. Prav tako bo pri priključno-hibridnih vozilih prikazana najnižja raven napolnjenosti baterije za delovanje v električnem načinu.
DOMAČE POLNJENJE
Glede na povezano avtomobilsko napravo, s katero je opremljeno vaše priključno-hibridno ali električno vozilo, boste lahko priročno načrtovali začetek ali konec polnjenja, da se na primer ujema s ceno električne energije izven konic ali ko sočasno ne deluje nobena druga elektronska naprava v vašem domu. Nastavili boste lahko en sam čas, ki se bo ponavljal vsak dan, ali pa čas polnjenja določite za vsak dan posebej.
MREŽA POLNILNIC TOYOTA*
Toyota Charging Network vam lahko omogoči dostop do enega največjih vseevropskih polnilnih omrežij. Poiskali boste lahko polnilne postaje in si ogledali podrobnosti vsake polnilne postaje, kot so razpoložljivost v realnem času, hitrost polnjenja in vrste vtičnic.
*storitev še ni na voljo
Ob naročnini so na voljo tudi podatki o ceni polnjenja. Poleg tega pa lahko prek aplikacijeali kartice RFID odklenete polnilno postajo začnete polnilno sejo. Ob koncu vsakega meseca boste prejeli mesečni račun za vsa polnjenja.
Za zagotavljanje te storitve lahko uporabimo zunanje partnerje in nekateri osebni podatki, kot so VIN (identifikacijska številka vozila), ID uporabnika, ID pogodbe in datum začetka, bodo preneseni na naše partnerje. Omrežje polnilnic Toyota je na voljo v sodelovanju z našimi tehničnimi partnerji in je predmet dodatnih določil in pogojev ter obvestila o zasebnosti, dostopnih na https://dxp-global-en-prod.toyota.eu/content/toyota/global/en/ elektrifikacija/polnjenje- (za TOYOTA)
Izbirate lahko med tremi različnimi tarifami glede na vaše potrebe po polnjenju.
POVEZANE ZAVAROVALNE STORITVE
Zavarovanje na podlagi uporabe (UBI)*, polno hibridno zavarovanje (FHI) in zavarovanja PHEV so produkti povezanega avtomobilskega zavarovanja, ki jih ponuja družba Toyota Insurance Services.
Povezana zavarovanja Toyota Insurance Services so inovativne storitve, ki jih omogoča povezljivost avtomobila. Zavarovalne premije temeljijo na podatkih o vožnji v realnem času, ki jih ustvarijo vozniki.
Zavarovanje na podlagi uporabe daje stalne povratne informacije o voznikovem individualnem vedenju med vožnjo na podlagi 4 kriterijev (zaviranje, pospeševanje, vožnja v ovinkih, prehitra vožnja).
Popolno hibridno zavarovanje je posebej prilagojeno voznikom hibridnih vozil in nagrajuje varno vožnjo v električnem načinu EV.
Povezano zavarovanje PHEV je namenjeno voznikom priključno-hibridnih vozil (PHEV) in jih nagrajuje za najboljšo uporabo svojega vozila PHEV, tako da spodbuja pogosto polnjenje, s katerimi več kilometrov prevozijo na brezemisijski električni pogon.
Ko se registrirate za povezano zavarovalniško storitev, upoštevajte, da so zavarovanja UBI, FHI ali PHEV različni izdelki v sklopu storitev MyToyota. Naročnino na povezano zavarovalniško storitev je možno skleniti le pri izbranem ponudniku zavarovanja Toyota Insurance Services in je lahko predmet posebnih pogojev, sprejetih v času naročnine.
Ko sklenete pogodbo UBI, FHI ali PHEV, se potrebni podatki o vožnji posredujejo zavarovalnici, ki bo delovala kot upravljavec podatkov za izpolnitev pogodbe.
S sklenitvijo zavarovalne pogodbe UBI, FHI ali PHEV se povezana zavarovalna storitev poveže z aplikacijo MyToyota. Posledično boste lahko sledili analizi svojih potovanj, individualnemu rezultatu vožnje ali deležu vožnje v električnem načinu EV.
Funkcija vizualizacije zavarovalnih rezultatov je neodvisna funkcija, ki je povsem neobvezna in jo lahko uporabljate brez uporabe aplikacije MyToyota ali računa MyToyota. To funkcijo vizualizacije zavarovalnih rezultatov lahko v aplikaciji MyToyota kadarkoli prosto izberete ali izključite, pri čemer to ne bo vplivalo na vaš rezultat vožnje in zavarovalno pogodbo.
Za več informacij obiščite https://www.toyota.si/buy-and-offers/insurance
Polnilna postaja ne deluje in polnjenje ni mogoče.
Če ne morete začeti seje polnjenja, upoštevajte naslednja priporočila:
Vnaprej preverite, ali je polnilna točka v aplikaciji na voljo ali ne.
Za preverjanje pristnosti prek aplikacije najprej preverite, ali polnilna postaja podpira preverjanje pristnosti prek aplikacije ali kode QR. To lahko ugotovite s klikom na polnilno postajo v vaši aplikaciji. Priporočljivo je, da v aplikaciji uporabite gumb Start, namesto da skenirate kodo QR, ki je nameščena na polnilni postaji.
V primeru tehničnih ali fizičnih težav se najprej obrnite na upravljavca polnilnega mesta. Storitveno linijo operaterja najdete na polnilni postaji.
Če težava še vedno ni odpravljena, se obrnite na svojo 24-urno številko za pomoč strankam, ki jo najdete pod stranjo za podporo "kontakt s podporo" na spletnem mestu.
*v pripravi