Preskoči na glavno vsebino (Press Enter)

FAQ

Pogosta vprašanja Vožnja v Toyoti še nikoli ni bila boljša, s povezanimi storitvami MyToyota pa postane izkušnja še bolj gladka, tako da vam je vedno udobno in imate nadzor, ne glede na to, kam vas zanese vožnja.

Ni nujno, da je tehnologija zastrašujoča. Imamo odgovor na vsa vaša vprašanja o povezanih storitvah MyToyota.

S povezanimi storitvami MyToyota vaš avto nemoteno komunicira z zunanjim svetom. Lahko vozite bolj učinkovito in inteligentno. Naredili smo ga čim bolj preprostega in intuitivnega, vendar smo prepričani, da imate še vedno vprašanja. Z veseljem jim odgovorimo.

  1. Vse

Če kupite rabljeno vozilo Toyota, ki podpira povezane storitve, lahko povezane storitve aktivirate neposredno iz aplikacije MyToyota, če lahko dokažete fizični dostop do vozila (s preverjanjem števila prevoženih kilometrov ali skeniranjem kode QR). Če želite uživati v vseh funkcijah aplikacije, obiščite svojega prodajalca in spremenite lastništvo vozila na svoje ime.

Povezane storitve sestavljata aplikacija MyToyota na mobilni napravi in večpredstavnostni sistem v vozilu. Oba imata lasten nabor funkcij, ki omogočajo varnejšo in bolj zabavno vožnjo, v vašem vozilu in zunaj njega.

Aplikacija MyToyota omogoča, da komunicirate s svojim vozilom, ne glede na to, kje ste. Načrtujete lahko potovanja, poiščete parkirano vozilo, izveste informacije o naslednjih servisih, preverite podatke o vozilu in prejmete pomembna obvestila, pa tudi na daljavo nadzorujete klimatsko napravo, vrata in varnostne utripalke.

Večpredstavnostni sistem vam omogoča, da z vozilom povežete svoj pametni telefon (združljiv z operacijskima sistemoma iOS ali Android)*. V vozilu lahko uporabljate svoje najljubše aplikacije, kot so Spotify, WhatsApp, Audible, Google Zemljevidi in Waze, ter jih glasovno upravljate prek Siri Voice Assist ali OK Google. Večpredstavnostni sistem omogoča tudi dostop do koristnih informacij, kot so opozorila o prometu v realnem času in opozorila za radarje, ter iskanje zanimivih točk v navigacijskem sistemu.

*za izbrane modele

Za več podrobnosti o razpoložljivosti funkcij po modelih se obrnite na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na lokalnem spletnem mestu Toyota/Lexus.

Z računom Moja Toyota lahko upravljate svoj večpredstavnostni sistem in prejemate koristne informacije o svojem vozilu prek aplikacije MyToyota in portala/osebne strani.

Aplikacija MyToyota je vezana na identifikacijsko številko vozila (VIN) in lastnika vozila, tako da boste povezane storitve lahko uporabljali le v tem vozilu.

Da, povezane storitve lahko dodate v več računov, vendar so lahko hkrati aktivirane in aktivne le na enem računu.

Povezane storitve sestavljata aplikacija MyToyota in večpredstavnostni sistem. Oba imata lasten nabor funkcij in ju je treba aktivirati ločeno.

Ali so povezane storitve vklopljene, lahko hitro preverite tako, da pogledate, ali so na začetnem zaslonu aplikacije prikazani podatki o vašem zadnjem potovanju.

Če niste prepričani, ali so povezane storitve aktivirane, pod Moja garaža najprej izberite ustrezno vozilo in nato kliknite Središče za povezane storitve. V njem so prikazane vse storitve, ki so na voljo za vozilo, in njihovo stanje aktivacije. Nato sledite postopku za aktiviranje povezanih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo.

Če želite aktivirati storitev Toyota na spletu, povežite pametni telefon s svojim vozilom prek povezave Bluetooth ali Wi-Fi, nato kliknite zavihek "Nastavitve". V nastavitvah kliknite zavihek "Splet", nato "Toyota na spletu" in izberite obstoječi račun. Nato vnesite svoje poverilnice za Moja Toyota. 

Z vnosom svojih podatkov boste aktivirali brezplačne storitve za 3 leta. Kdaj vam poteče naročnina na večpredstavnostne storitve, lahko preverite na portalu za stranke.

Če nimate obstoječega računa, ga lahko ustvarite neposredno v vozilu, tako da izberete možnost "Nov račun".

V vozilih, ki so opremljena s sistemom Toyota Smart Connect, lahko kodo QR, ustvarjeno na glavni enoti, preprosto skenirate z aplikacijo MyToyota ali jo ročno vnesete v aplikacijo. Nato pametne storitve v aplikaciji MyToyota aktivirajte v središču za povezane storitve.  

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

  • Prekličite naročnino na povezane storitve in odstranite vozilo iz svojega računa MyToyota v aplikaciji.
  • Odstranite uporabniški profil iz glavne enote večpredstavnostnega sistema.

   Računa ne izbrišite, saj lahko v račun dodate svoja morebitna prihodnja vozila Toyota. Ne pozabite obvestiti novega lastnika vozila, da je vozilo opremljeno s povezanimi storitvami.

Povezane storitve se izključijo, če iz računa odstranite identifikacijsko številko vozila (VIN).

Povezane storitve so vključene pri nakupu katerega koli vozila Toyota, združljivega s povezanimi storitvami, in sicer za obdobje deset let.

Povezane storitve za vozila, opremljena s sistemom Smart Connect, so vključene za obdobje 4 let.

 Povezane storitve aplikacije MyToyota bodo delovale 10 let. Toyota bo krila stroške podatkov, porabljenih za zagotavljanje povezanih storitev, za obdobje 10 let, vendar bo aplikacija MyToyota delovala tudi brez povezanih storitev.

Da in ne. Vozilo je lahko dodano v več računov, vendar lahko do povezanih storitev ali drugih osebnih podatkov naenkrat dostopa samo en račun.

Isti račun se uporablja za aplikacijo MyToyota in portal za stranke. V obeh platformah lahko račun ustvarite na prijavnem zaslonu. Ko ustvarite račun, boste prejeli aktivacijsko e-poštno sporočilo, ki ga morate potrditi, preden lahko dostopate do računa in dodate svoje vozilo oz. vozila.

Pogoje uporabe lahko urejate v razdelku "Portal za zasebnost podatkov" v svojem računu.

Obvestilo o varovanju zasebnosti lahko preverite v razdelku "Portal za zasebnost podatkov" v svojem računu.

Povezane storitve zajemajo standardne storitve in oddaljene storitve. Standardne storitve zajemajo naša široko paleto digitalnih funkcij, oblikovanih tako, da zagotavlja varnost, zasebnost in udobje, ko ste na poti. Bodite obveščeni o lokaciji vozila, stanju baterije, načinu vožnje in zgodovini, opozorilnih lučkah in še marsičem. Delite lokacijo vozila s prijatelji in svojimi bližnjimi. Oddaljene storitve vam omogočajo, da z oddaljenim dostopom do vozila spreminjate različne nastavitve in vozilo prilagodite svojim potrebam. Dostopajte do vsega, kar potrebujete za optimizacijo vožnje.

Z različnimi funkcijami bodite med vožnjo korak pred drugimi in pravočasno pridite na cilj. Spremljajte različne dogodke na cesti ter poiščite razpoložljive bencinske črpalke in parkirišča (na ulici ali v parkirnih hišah). Vozite brez skrbi z navigacijo, ki se posodablja prek interneta.

Zavarovanje na podlagi uporabe upošteva vaše vozne navade in na podlagi teh navad vozniku dodeli oceno. Voznik je nato nagrajen za varnejšo in enakomernejšo vožnjo – s prihranki pri premijah za podaljšanje zavarovanja. To je zabaven način, kako postati boljši voznik in prihraniti. Več informacij o zavarovanju na podlagi uporabe je na voljo na: https://www.toyota.si/buy-and-offers/insurance/full-hybrid-insurance

Zavarovanje za polne hibride vas spodbuja, da kar najbolje izkoristite svoj hibrid in vas nagrajuje za varno vožnjo v električnem načinu – s prihranki pri premijah za podaljšanje zavarovanja. Več informacij o zavarovanju za polne hibride je na voljo na: https://www.toyota.si/buy-and-offers/insurance/full-hybrid-insurance

O tem, katere podatke boste delili s Toyoto, odločate sami. To lahko kadar koli preverite na Portalu za zasebnost podatkov in svoje soglasje prekličete, kadar želite. 

Če želite dodati vozilo, kliknite "Dodaj vozilo" na začetni strani ali, če je vozilo že vneseno, kliknite ikono Moja garaža in gumb "Dodaj" v zgornjem desnem kotu. Če želite izbrisati vozilo, pojdite v Moja garaža, se pomaknite navzdol in kliknite "Odstrani vozilo". 

V aplikaciji MyToyota najprej pod Moja garaža izberite vozilo in nato kliknite Središče za povezane storitve. Nato sledite postopku za aktiviranje povezanih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo.

 

Če eno ali več povezanih vozil pod Moja garaža še ni aktiviranih, se ob vsaki prijavi v aplikacijo prikaže pozdravni zaslon za aktivacijo povezanih storitev. Če ta korak preskočite, lahko storitve aktivirate pozneje tako, da sledite zgornjim korakom. 

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

Če želite v aplikaciji MyToyota trajno izključiti povezane storitve, najprej pod Moja garaža izberite določeno vozilo, nato pa kliknite Središče za povezane storitve. Za deaktivacijo storitev sledite postopku. 

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

Z aplikacijo MyToyota lahko nadzorujete svoje vozilo, kjer koli se nahajate. Je preprosta za uporabo in ponuja edinstvene funkcije, ki bodo vašo izkušnjo dvignile na novo raven, ki ni samo vožnja. Načrtujete lahko potovanja, poiščete parkirano vozilo, izveste informacije o naslednjih servisih, preverite podatke o vozilu in prejmete pomembna obvestila o vozilu, pa tudi na daljavo nadzorujete klimatsko napravo, vrata in varnostne utripalke.

Pet ikon, od leve proti desni, predstavlja dostop do naslednjih razdelkov:  Vozilo - Zemljevid - Obvestila - Račun - Podpora 

Do povezanih storitev lahko dostopate kadar koli. Podatki o vozilu se aplikaciji pošljejo, ko je motor ustavljen. Podrobnosti o zadnjem potovanju si boste lahko ogledali potem, ko ustavite motor. Za pošiljanje podatkov morajo biti na voljo mobilni podatki, zato prenos morda ne bo deloval, če vozilo parkirate v podzemnih prostorih.

Povezane storitve sestavljata aplikacija MyToyota na mobilni napravi in večpredstavnostni sistem v vozilu. Oba imata lasten nabor funkcij, ki omogočajo varnejšo in bolj zabavno vožnjo, v vašem vozilu in zunaj njega.

Aplikacija MyToyota omogoča, da komunicirate s svojim vozilom, ne glede na to, kje ste. Načrtujete lahko potovanja, poiščete parkirano vozilo, izveste informacije o naslednjih servisih, preverite podatke o vozilu in prejmete pomembna obvestila, pa tudi na daljavo nadzorujete klimatsko napravo, vrata in varnostne utripalke.

Večpredstavnostni sistem vam omogoča, da z vozilom povežete svoj pametni telefon (združljiv z operacijskima sistemoma iOS ali Android)*. V vozilu lahko uporabljate svoje najljubše aplikacije, kot so Spotify, WhatsApp, Audible, Google Zemljevidi in Waze, ter jih glasovno upravljate prek Siri Voice Assist ali OK Google. Večpredstavnostni sistem omogoča tudi dostop do koristnih informacij, kot so opozorila o prometu v realnem času in opozorila za radarje, ter iskanje zanimivih točk v navigacijskem sistemu.

*za izbrane modele

Aplikacija MyToyota vam omogoča, da ste vedno povezani s svojim vozilom, medtem ko vam portal za stranke/osebna stran omogoča obsežnejše poročanje, prenos navodil za uporabo in druge večpredstavnostne funkcije (posodobitve zemljevidov, paket Wi-Fi itd.).

 

Nekatere funkcije so z uporabo istih prijavnih podatkov na voljo tako v aplikaciji MyToyota kot na portalu za stranke/osebni strani (spletna stran), npr. naročanje na servis prek spleta in zgodovina servisov.

Način zasebnosti bo po aktivaciji veljal za vse storitve, ki so odvisne od geolokacije, zavarovanje za polne hibride, zavarovanje na podlagi uporabe, Najdi moje vozilo in podatke o vožnji. Če je način zasebnosti aktiven, te storitve ne bodo na voljo ali pa bo to vplivalo na njihovo kakovost in točnost.

Način zasebnosti je na voljo v aplikaciji MyToyota pod Moja garaža. Na začetni strani na vrhu kliknite Moja garaža in nato Način zasebnosti. Tam lahko vklopite ali izklopite način zasebnosti.

Če je vaše vozilo opremljeno s sistemom Smart Connect, lahko stanje načina zasebnosti vidite le v aplikaciji. Vklop/izklop je treba opraviti na večpredstavnostnem sistemu vozila.

Stanje načina zasebnosti (aktiven ali neaktiven) ostane, kot ste ga določili, dokler se ne odločite, da ga spremenite. Trenutno stanje načina zasebnosti lahko preverite v svojem računu v aplikaciji MyToyota ali na portalu za stranke.

Več informacij najdete v naših navodilih.

Z računom Moja Toyota lahko upravljate svoj večpredstavnostni sistem in prejemate koristne informacije o svojem vozilu prek aplikacije MyToyota in portala/osebne strani.

Aplikacija MyToyota je vezana na identifikacijsko številko vozila (VIN) in lastnika vozila, tako da boste povezane storitve lahko uporabljali le v tem vozilu.

Povezane storitve sestavljata aplikacija MyToyota in večpredstavnostni sistem. Oba imata lasten nabor funkcij in ju je treba aktivirati ločeno.

Ali so povezane storitve vklopljene, lahko hitro preverite tako, da pogledate, ali so na začetnem zaslonu aplikacije prikazani podatki o vašem zadnjem potovanju.

Če niste prepričani, ali so povezane storitve aktivirane, pod Moja garaža najprej izberite ustrezno vozilo in nato kliknite Središče za povezane storitve. V njem so prikazane vse storitve, ki so na voljo za vozilo, in njihovo stanje aktivacije. Nato sledite postopku za aktiviranje povezanih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo.

Če želite aktivirati storitev Toyota na spletu, povežite pametni telefon s svojim vozilom prek povezave Bluetooth ali Wi-Fi, nato kliknite zavihek "Nastavitve". V nastavitvah kliknite zavihek "Splet", nato "Toyota na spletu" in izberite obstoječi račun. Nato vnesite svoje poverilnice za Moja Toyota. 

Z vnosom svojih podatkov boste aktivirali brezplačne storitve za 3 leta. Kdaj vam poteče naročnina na večpredstavnostne storitve, lahko preverite na portalu za stranke.

Če nimate obstoječega računa, ga lahko ustvarite neposredno v vozilu, tako da izberete možnost "Nov račun".

V vozilih, ki so opremljena s sistemom Toyota Smart Connect, lahko kodo QR, ustvarjeno na glavni enoti, preprosto skenirate z aplikacijo MyToyota ali jo ročno vnesete v aplikacijo. Nato pametne storitve v aplikaciji MyToyota aktivirajte v središču za povezane storitve.  

Podatki o računu so enaki za aplikacijo MyToyota in portal za stranke. Na obeh platformah lahko geslo spremenite. 

Če želite spremeniti geslo, pojdite na prijavni zaslon in izberite Pozabljeno geslo. 

Prodajalec bo moral potrditi vašo identiteto, da nepooblaščene osebe ne bodo mogle dostopati do osebnih podatkov Toyotinih strank.

Obiščite svojega prodajalca, saj je varovanje strankinih osebnih podatkov za Toyoto zelo pomembno.

- Prekličite naročnino na povezane storitve in odstranite vozilo iz svojega računa MyToyota v aplikaciji.

- Odstranite uporabniški profil iz glavne enote večpredstavnostnega sistema.

   Računa ne izbrišite, saj lahko v račun dodate svoja morebitna prihodnja vozila Toyota. Ne pozabite obvestiti novega lastnika vozila, da je vozilo opremljeno s povezanimi storitvami.

Povezane storitve se izključijo, če iz računa odstranite identifikacijsko številko vozila (VIN).

V navigacijski vrstici kliknite ikono za razdelek računa v spodnjem desnem kotu, da uredite nastavitve profila.

Povezane storitve so vključene pri nakupu katerega koli vozila Toyota, združljivega s povezanimi storitvami, in sicer za obdobje deset let.

Povezane storitve za vozila, opremljena s sistemom Smart Connect, so vključene za obdobje 4 let.

 Povezane storitve aplikacije MyToyota bodo delovale 10 let. Toyota bo krila stroške podatkov, porabljenih za zagotavljanje povezanih storitev, za obdobje 10 let, vendar bo aplikacija MyToyota delovala tudi brez povezanih storitev.

Na zaslonu Moja garaža lahko v razdelku Servis in vzdrževanje kliknete gumb Želeni prodajalec. Tukaj lahko nastavite želenega prodajalca. 

Trener za hibride vas na podlagi vaših prejšnjih voženj v praksi nauči, kako lahko izboljšate svojo vožnjo hibrida. Tako boste lahko kar najbolje izkoristili način EV, da zmanjšate porabo goriva in vpliv na okolje.

Da, pri izbranih modelih. Na nadzorni plošči na začetni strani si lahko ogledate trenuten nivo goriva v obliki merilnika in kot domet.

Da. Pri določenih modelih lahko vidite stanje vrat, oken, prtljažnika in luči. 

Če želite preveriti stanje, pojdite na začetno stran. Kliknite gumb Stanje vozila.

 

Za več podrobnosti o razpoložljivosti funkcij po modelih se obrnite na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na lokalnem spletnem mestu Toyota/Lexus.

 Da, pri izbranih modelih lahko vozilo odklenete/zaklenete na daljavo prek aplikacije. Na kartici Oddaljeno upravljanje je gumb za zaklepanje/odklepanje.

 

Upoštevajte, da ne bo možno:

- zakleniti vozila, če so katera od vrat odprta oz. če je pametni ključ v vozilu, 

- odkleniti vozila, če je alarmna naprava vklopljena oz. če je vozilo ročno zaklenjeno s fizičnim ključem.

 

Za več podrobnosti o razpoložljivosti funkcij po modelih se obrnite na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na lokalnem spletnem mestu Toyota/Lexus.

Da, izbrane modele lahko na polnem parkirišču poiščete tako, da na daljavo vklopite varnostne utripalke vozila. 

V aplikaciji MyToyota pojdite na kartico Oddaljeno upravljanje. Če kliknete "Varnostne utripalke", vklopite varnostne utripalke vozila, da lažje najdete svoje vozilo.

Varnostne utripalke se vklopijo za 60 sekund. Po 60 sekundah lahko znova aktivirate funkcijo "Varnostne utripalke". 

 

Za več podrobnosti o razpoložljivosti funkcij po modelih se obrnite na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na lokalnem spletnem mestu Toyota/Lexus.

Pojdite na nadzorno ploščo Storitve in izberite Trener za hibride (za hibridna vozila), Trener za električna vozila (za električna vozila) ali Podatki o vožnji (za običajna vozila). Izberite zavihek "Vsa potovanja", če si želite ogledati prejšnja potovanja, in kliknite želeno potovanje, da si ogledate z njim povezane podatke o vožnji. Podrobnosti o zadnjem potovanju najdete tudi na nadzorni plošči začetnega zaslona.

Aplikacijo MyToyota podpirajo: 

- naprave iOS z različico 15.0 ali novejšo,

- naprave Android z različico 7.0 ali novejšo, vendar ne naprave Huawei (Huawei je junija 2021 predstavil lasten operacijski sistem HarmonyOS).

Različico aplikacije najdete na dnu razdelka "Račun".

V večpredstavnostno enoto vozila morate vnesti svoje poverilnice. Nato boste morali večpredstavnostni sistem povezati z identifikacijsko številko vozila (VIN). Nato morate vzpostaviti povezavo Bluetooth, da bi vozilo povezali z internetom. Funkcija Moji cilji bo zdaj delovala. 

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

Da in ne. Vozilo je lahko dodano v več računov, vendar lahko do povezanih storitev ali drugih osebnih podatkov naenkrat dostopa samo en račun.

Pojdite v trgovino iOS App Store ali Google Play in poiščite aplikacijo "MyToyota". Nato brezplačno prenesite aplikacijo.

Isti račun se uporablja za aplikacijo MyToyota in portal za stranke. V obeh platformah lahko račun ustvarite na prijavnem zaslonu. Ko ustvarite račun, boste prejeli aktivacijsko e-poštno sporočilo, ki ga morate potrditi, preden lahko dostopate do računa in dodate svoje vozilo oz. vozila.

Če je račun prejšnjega lastnika v večpredstavnostni enoti še vedno aktiven, ga lahko uporabljate takoj in nato še v obdobju brezplačne naročnine. VENDAR strankam vedno priporočamo, da se odjavijo in si ustvarijo lasten račun, da imajo popoln nadzor nad naročninami. To lahko storite prek:

1. Aplikacije MyToyota v svoji mobilni napravi – najprej se registrirajte in nato prijavite v svoje vozilo.

2. V meniju "Online" v večpredstavnostnem sistemu vozila – pogoje uporabe boste morali sprejeti v 14 dneh prek portala za stranke/osebne strani (velja samo za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21)

3. Portala za stranke – ko je vaš račun ustvarjen prek spletnega portala, se lahko s svojimi poverilnicami prijavite v večpredstavnostni sistem.

Aplikacijo MyToyota in račun za portal za stranke lahko uporabljate v večpredstavnostni napravi v vozilu. Če ga nimate, priporočamo, da prenesete aplikacijo MyToyota in ga ustvarite v njej.

Račun lahko ustvarite tudi prek spletnega portala za stranke ali prek večpredstavnostne naprave. Če ga ustvarite prek večpredstavnostne naprave, boste še vedno morali v 14 dneh sprejeti pogoje uporabe na portalu za stranke (velja samo za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21).

V aplikaciji MyToyota najprej izberite svoje vozilo v razdelku "Moja garaža", nato kliknite "Središče za povezane storitve" in sledite postopku za aktiviranje pametnih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo. Po povezavi začnejo teči 4 leta* brezplačnih spletni storitev za navigacijo. 

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

S funkcijo Moji cilji se lahko na pot pripravite vnaprej, tako da poiščete navodila na svoji mobilni napravi in jih nato pošljete v vozilo. Potrebovali boste vozilo z navigacijo in račun Moja Toyota, v katerem je registrirano vaše vozilo. 

 

 Storitev Moji cilji je privzeto na voljo v vozilih, opremljenih z navigacijo v vozilu, vendar mora uporabnik aktivirati pametne storitve, da bi lahko koristil prednosti te funkcije. 

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

Za načrtovanje poti lahko uporabite funkcijo Moji cilji v aplikaciji MyToyota. Če želite omogočiti to funkcijo, boste morali vozilo najprej povezati z računom MyToyota.  

Ko to opravite, pojdite na začetni zaslon v aplikaciji MyToyota in izberite kartico "Moji cilji". Kliknite "Kam" in vnesite ciljni naslov. Nato pritisnite "Pošlji v vozilo".

 

Ko ste v vozilu, morate imeti vzpostavljeno povezavo Wi-Fi (najlažje jo vzpostavite tako, da omogočite skupno rabo povezave Bluetooth s svojim pametnim telefonom). Ko je v vozilu vzpostavljena internetna povezava, lahko potovanje prenesete. 

Vaše vnaprej načrtovano potovanje bo v večpredstavnostni enoti na voljo v razdelku "Priljubljeni"/"Priljubljeni cilji". 

To so vozila, opremljena s sistemom Toyota Smart Connect, našim najnovejšim in najnaprednejšim večpredstavnostnim sistemom in sistemom povezljivosti. Ta naprava podpira dodatne funkcije povezljivosti, ki zagotavljajo dodatne ravni udobja in nadzora (npr. zaklepanje/odklepanje vrat, vklop varnostnih utripalk, upravljanje klimatske naprave na daljavo ...).

 

Toyota Smart Connect je trenutno na voljo le v novih modelih Yaris in Yaris Cross.

Pametne storitve sestavljata aplikacija MyToyota in večpredstavnostni sistem. Vsak paket ima svoj nabor funkcij, ki povečujejo varnost voznika in pravočasen prihod na cilj.

 

Aplikacija MyToyota omogoča, da komunicirate s svojim vozilom, ne glede na to, kje ste. Odvisno od vozila Smart Connect, ki ga imate, lahko uporabljate eno ali več teh funkcij: iskanje parkirišč na ulici ali v parkirni hiši, iskanje bencinskih črpalk, navigacija in obveščanje o dogodkih na cesti v realnem času ali glasovni ukazi.

 

Pametne storitve so trenutno na voljo le v novih modelih Yaris in Yaris Cross.

Pametne storitve aplikacije MyToyota ostanejo aktivne 4 leta. Toyota bo 4 leta krila stroške podatkov, uporabljenih za zagotavljanje pametnih storitev. Aplikacija MyToyota bo delovala tudi, ko pametne storitve ne bodo več aktivne.

Z aplikacijo MyToyota lahko preprosto poskenirate kodo QR, ki se generira na večpredstavnostni enoti v vozilu, ali pa jo v aplikacijo vnesete ročno.

Pri izbranih modelih je mogoče z aplikacijo MyToyota na daljavo vklopiti funkcijo Oddaljena klimatizacija, s katero lahko ohladite ali segrejete notranjost vozila na prijetno temperaturo. 

Na kartici Oddaljena klimatizacija lahko funkcijo oddaljene klimatizacije zaženete za 10 minut. Ko je funkcija oddaljene klimatizacije vklopljena, aplikacija MyToyota prikazuje, koliko časa je še ostalo do konca delovanja. Oddaljeno klimatizacijo lahko dvakrat podaljšate (2 x 10 min).

 

Upoštevajte, da se ob vklopu osnovne oddaljene klimatizacije pri nekaterih vozilih zažene tudi motor vozila. S tem se vklopijo tudi vse nastavitve, ki so bile uporabljene med zadnjim potovanjem (pred ustavitvijo motorja) (recimo nastavitev temperature, ogrevanje sedežev, radio itd.).  

Ta funkcija je na voljo pri izbranih modelih. Če imate na pametnem telefonu aplikacijo MyToyota in omogočena potisna obvestila, boste (5 do 10 minut* po koncu vožnje) obveščeni o naslednjem: 

  • če so odprta okna,
  • če so odklenjena vrata,
  • če so odprta vrata,
  • če je odprt prtljažnik,
  • če so vklopljene varnostne utripalke,
  • če je odprt pokrov motorja,
  • če je odprto strešno okno,  
  • če so vklopljeni žarometi,
  • o opozorilnih lučkah,
  • o prtljagi na zadnjih sedežih.

 

Nekatera vozila nimajo možnosti pošiljanja teh potisnih obvestil. Razpoložljivost za svoje vozilo preverite pri prodajalcu.

 

Potisna obvestila bodo prikazana tudi v zavihku Obvestila na dnu zaslona aplikacije.

Ne, uporabite lahko obstoječe uporabniško ime in geslo, ki ste ju uporabili za prijavo v prejšnjo aplikacijo.

Da, zgodovina potovanj bo po aktivaciji povezanih storitev vidna za isti račun.

Da, servisna zgodovina bo po aktivaciji povezanih storitev vidna za isti račun. 

Obrnite se na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na lokalnem spletnem mestu Toyota/Lexus.

Da bi uporabljali povezane storitve: registrirajte račun, v aplikacijo dodajte vozilo, izberite storitve, ki jih želite aktivirati, in sprejmite pogoje uporabe.

Zdaj smo v postopku uvajanja nove aplikacije MyToyota, pri čemer bomo postopoma zajeli vse modele v naši ponudbi. Ko bo za vaše vozilo na voljo nova aplikacija MyToyota, boste o tem obveščeni.

Zdaj smo v postopku uvajanja nove aplikacije MyToyota, pri čemer bomo postopoma zajeli vse modele v naši ponudbi. Ko bo za vaše vozilo na voljo nova aplikacija MyToyota, boste o tem obveščeni. Če ste prejeli obvestilo in v novi aplikaciji svojega vozila še vedno ne morete dodati v račun, se obrnite na svojega prodajalca ali stopite v stik z nami prek razdelka za podporo v aplikaciji.

Da, za spremljanje naročenih vozil lahko zdaj uporabljate aplikacijo MyToyota. 

Ko je vozilo dodano v račun, za isto vozilo ni več mogoče uporabljati stare različice aplikacije MyToyota. Če ste lastnik več Toyotinih vozil, lahko staro aplikacijo še vedno uporabljate za modele, ki še niso preneseni na novo različico aplikacije.

Aktivne in neaktivne naročnine lahko preverite tako, da obiščete razdelek "Moja garaža" in izberete "Središče povezanih storitev".

Pogoje uporabe lahko urejate v razdelku "Portal za zasebnost podatkov" v svojem računu.

Obvestilo o varovanju zasebnosti lahko preverite v razdelku "Portal za zasebnost podatkov" v svojem računu.

Zdaj smo v postopku uvajanja nove aplikacije MyToyota, pri čemer bomo postopoma zajeli vse modele v naši ponudbi.  Če ste za eno ali vsa svoja vozila prejeli obvestilo o migraciji, jih lahko dodate v novo aplikacijo. V nasprotnem primeru boste še naprej uporabljali trenutno aplikacijo za vozila, ki jih niste prenesli v novo aplikacijo.

Sedanja aplikacija MyToyota bo nekoč ukinjena. Če želite še naprej uživati v povezanih storitvah, vam svetujemo prehod na novo aplikacijo MyToyota. Da bi se izognili prekinitvam storitev, prehod opravite, ko vam ustreza.

Prehod na novo aplikacijo MyToyota je hiter in preprost. V njej boste našli vse odlične storitve, ki ste jih vajeni, v prihodnosti pa še več.  

Povezane storitve zajemajo standardne storitve in oddaljene storitve. Standardne storitve zajemajo naša široko paleto digitalnih funkcij, oblikovanih tako, da zagotavlja varnost, zasebnost in udobje, ko ste na poti. Bodite obveščeni o lokaciji vozila, stanju baterije, načinu vožnje in zgodovini, opozorilnih lučkah in še marsičem. Delite lokacijo vozila s prijatelji in svojimi bližnjimi. Oddaljene storitve vam omogočajo, da z oddaljenim dostopom do vozila spreminjate različne nastavitve in vozilo prilagodite svojim potrebam. Dostopajte do vsega, kar potrebujete za optimizacijo vožnje.

Z različnimi funkcijami bodite med vožnjo korak pred drugimi in pravočasno pridite na cilj. Spremljajte različne dogodke na cesti ter poiščite razpoložljive bencinske črpalke in parkirišča (na ulici ali v parkirnih hišah). Vozite brez skrbi z navigacijo, ki se posodablja prek interneta.

O tem, katere podatke boste delili s Toyoto, odločate sami. To lahko kadar koli preverite na Portalu za zasebnost podatkov in svoje soglasje prekličete, kadar želite. 

Če boste v aplikaciji določili želenega prodajalca, bo vaša izkušnja pri funkcijah, kot so Naročanje na servis prek spleta ali Opozorilne lučke, boljša.

Pogoji uporabe v novi aplikaciji MyToyota so bili nekoliko posodobljeni, zato vas prosimo, da jih ponovno sprejmete. Trajanje naročnine je povezano z garancijskim obdobjem, zato ta proces prehoda nanj ne vpliva.

Zdaj smo v postopku uvajanja nove aplikacije MyToyota, pri čemer bomo postopoma zajeli vse stranke po posameznih državah in vse modele v naši ponudbi. Če sporočila še niste prejeli, vendar želite že zdaj preiti na novo aplikacijo MyToyota, jo lahko prenesete prek trgovine z aplikacijami in začnete uporabljati.

Povezane storitve sestavljata aplikacija MyToyota na mobilni napravi in večpredstavnostni sistem v vozilu. Oba imata lasten nabor funkcij, ki omogočajo varnejšo in bolj zabavno vožnjo, v vašem vozilu in zunaj njega.

Aplikacija MyToyota omogoča, da komunicirate s svojim vozilom, ne glede na to, kje ste. Načrtujete lahko potovanja, poiščete parkirano vozilo, izveste informacije o naslednjih servisih, preverite podatke o vozilu in prejmete pomembna obvestila, pa tudi na daljavo nadzorujete klimatsko napravo, vrata in varnostne utripalke.

Večpredstavnostni sistem vam omogoča, da z vozilom povežete svoj pametni telefon (združljiv z operacijskima sistemoma iOS ali Android)*. V vozilu lahko uporabljate svoje najljubše aplikacije, kot so Spotify, WhatsApp, Audible, Google Zemljevidi in Waze, ter jih glasovno upravljate prek Siri Voice Assist ali OK Google. Večpredstavnostni sistem omogoča tudi dostop do koristnih informacij, kot so opozorila o prometu v realnem času in opozorila za radarje, ter iskanje zanimivih točk v navigacijskem sistemu.

*za izbrane modele

Z računom Moja Toyota lahko upravljate svoj večpredstavnostni sistem in prejemate koristne informacije o svojem vozilu prek aplikacije MyToyota in portala/osebne strani.

Aplikacija MyToyota je vezana na identifikacijsko številko vozila (VIN) in lastnika vozila, tako da boste povezane storitve lahko uporabljali le v tem vozilu.

Povezane storitve sestavljata aplikacija MyToyota in večpredstavnostni sistem. Oba imata lasten nabor funkcij in ju je treba aktivirati ločeno.

Ali so povezane storitve vklopljene, lahko hitro preverite tako, da pogledate, ali so na začetnem zaslonu aplikacije prikazani podatki o vašem zadnjem potovanju.

Če niste prepričani, ali so povezane storitve aktivirane, pod Moja garaža najprej izberite ustrezno vozilo in nato kliknite Središče za povezane storitve. V njem so prikazane vse storitve, ki so na voljo za vozilo, in njihovo stanje aktivacije. Nato sledite postopku za aktiviranje povezanih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo.

Če želite aktivirati storitev Toyota na spletu, povežite pametni telefon s svojim vozilom prek povezave Bluetooth ali Wi-Fi, nato kliknite zavihek "Nastavitve". V nastavitvah kliknite zavihek "Splet", nato "Toyota na spletu" in izberite obstoječi račun. Nato vnesite svoje poverilnice za Moja Toyota. 

Z vnosom svojih podatkov boste aktivirali brezplačne storitve za 3 leta. Kdaj vam poteče naročnina na večpredstavnostne storitve, lahko preverite na portalu za stranke.

Če nimate obstoječega računa, ga lahko ustvarite neposredno v vozilu, tako da izberete možnost "Nov račun".

V vozilih, ki so opremljena s sistemom Toyota Smart Connect, lahko kodo QR, ustvarjeno na glavni enoti, preprosto skenirate z aplikacijo MyToyota ali jo ročno vnesete v aplikacijo. Nato pametne storitve v aplikaciji MyToyota aktivirajte v središču za povezane storitve.  

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

Podatki o računu so enaki za aplikacijo MyToyota in portal za stranke. Na obeh platformah lahko geslo spremenite. 

Če želite spremeniti geslo, pojdite na prijavni zaslon in izberite Pozabljeno geslo. 

- Prekličite naročnino na povezane storitve in odstranite vozilo iz svojega računa MyToyota v aplikaciji.

- Odstranite uporabniški profil iz glavne enote večpredstavnostnega sistema.

   Računa ne izbrišite, saj lahko v račun dodate svoja morebitna prihodnja vozila Toyota. Ne pozabite obvestiti novega lastnika vozila, da je vozilo opremljeno s povezanimi storitvami.

Povezane storitve se izključijo, če iz računa odstranite identifikacijsko številko vozila (VIN).

V večpredstavnostno enoto vozila morate vnesti svoje poverilnice. Nato boste morali večpredstavnostni sistem povezati z identifikacijsko številko vozila (VIN). Nato morate vzpostaviti povezavo Bluetooth, da bi vozilo povezali z internetom. Funkcija Moji cilji bo zdaj delovala. 

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

Večpredstavnostni sistem (v večpredstavnostni napravi vozila se imenuje spletne storitve Toyota) vključuje več spletnih navigacijskih storitev, ki nudijo uporabne informacije v realnem času, npr. prometne informacije in opozorila o radarjih.

Da bi te funkcije delovale, je potrebna internetna povezava. Če nimate povezane naprave, morate svojo mobilno napravo prek omrežja Wi-Fi ali skupne rabe mobilnega interneta povezati s katero koli napravo/omrežjem Wi-Fi v vozilu.  

 

Pri nakupu katere koli nove Toyote so vključena 3 leta* brezplačnih posodobitev zemljevidov (naročnina za posodobitev zemljevidov Map Care) za navigacijski sistem in druge storitve, kot so:

• Promet v realnem času

• Coyote (kjer je na voljo) ali Cyclops

• Google Street View (kjer je na voljo)

• Zanimive točke

• Gorivo

• Parkiranje

• Vreme

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

*Če je vaše vozilo opremljeno z MM21, so vključena 4 leta

Vgrajeni navigacijski sistemi prejemajo podatke satelitskega signala GPS. Za večpredstavnostni sistem je potrebna internetna povezava, da bi lahko prejemal podatke za promet v realnem času, aplikacijo Coyote (kjer je na voljo), Google Street View (kjer je na voljo), vreme, gorivo, parkiranje ter spletne točke POI.

Večina Toyotinih modelov, ki se trenutno prodajajo, vključuje spletne navigacijske storitve, kot so:

• Promet v realnem času

• Opozorilo pred radarji

• Google Street View (kjer je na voljo)

• Zanimive točke

• Cene goriva 

• Parkiranje

• Vreme

(Razpoložljivost teh storitev je odvisna od modela in paketa opreme. Pri svojem prodajalcu preverite, katere storitve so na voljo za vaše vozilo.)

Prva tri leta* (odvisno od države) so spletne navigacijske storitve za večpredstavnostni sistem brezplačne. Po tem obdobju lahko kupite naročnino. Naš paket Map Care vključuje vse posodobitve zemljevidov in povezane spletne storitve, paket Service Pack pa spletne servisne funkcije. Naročnino lahko kupite v naši trgovini e-Store. V trgovini e-Store preverite najnovejše cene.

*Če je vaše vozilo opremljeno z MM21, so vključena 4 leta

Na zaslonu večpredstavnostnega sistema v vozilu boste prejeli obvestilo 30 dni pred iztekom brezplačnega triletnega obdobja.

V trgovini e-Store lahko paket Map Care podaljšate za 1 leto ali 3 leta. Paket Service Pack lahko podaljšate za 1, 2 ali 3 leta*. V trgovini e-Store preverite najnovejše cene.

 

*Za MM21 in Toyota Smart Connect je brezplačna posodobitev zemljevidov na voljo 7 let

Do trgovine e-Store lahko dostopate prek večpredstavnostnega sistema vašega vozila ali na portalu za stranke.

V trgovini e-Store, do katere dostopate prek portala za stranke, lahko kupite storitve, ki jih ponuja večpredstavnostni sistem. V trgovini e-Store lahko na zavihku "Kupljeno" preverite tudi stanje svojih trenutnih naročnin. Ogledate si lahko, katere naročnine so aktivne in koliko časa še veljajo.

 

Če do aplikacije e-Store dostopate iz večpredstavnostnega sistema vozila, lahko prenesete storitve, kot je Coyote. Trgovino e-Store lahko najdete tako, da odprete razdelek "Meni", nato odprete aplikacije in izberete "V vozilu".

Storitve lahko kupite prek spletne platforme e-Store, ki jo najdete na portalu za stranke. Če želite izvedeti, katere storitve že imate in za koliko časa, kliknite kartico "Kupljeno".

 

Stranke prejmejo 3 leta brezplačnih storitev za Map Care (2 posodobitvi zemljevidov na leto) in e-storitve (vreme, parkiranje, promet, cene goriva). Po tem brezplačnem obdobju lahko naročnine po potrebi kupite ali podaljšate.

Če je račun prejšnjega lastnika v večpredstavnostni enoti še vedno aktiven, ga lahko uporabljate takoj in nato še v obdobju brezplačne naročnine. VENDAR strankam vedno priporočamo, da se odjavijo in si ustvarijo lasten račun, da imajo popoln nadzor nad naročninami. To lahko storite prek:

1. Aplikacije MyToyota v svoji mobilni napravi – najprej se registrirajte in nato prijavite v svoje vozilo.

2. V meniju "Online" v večpredstavnostnem sistemu vozila – pogoje uporabe boste morali sprejeti v 14 dneh prek portala za stranke/osebne strani (velja samo za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21)

3. Portala za stranke – ko je vaš račun ustvarjen prek spletnega portala, se lahko s svojimi poverilnicami prijavite v večpredstavnostni sistem.

Aplikacijo MyToyota in račun za portal za stranke lahko uporabljate v večpredstavnostni napravi v vozilu. Če ga nimate, priporočamo, da prenesete aplikacijo MyToyota in ga ustvarite v njej.

Račun lahko ustvarite tudi prek spletnega portala za stranke ali prek večpredstavnostne naprave. Če ga ustvarite prek večpredstavnostne naprave, boste še vedno morali v 14 dneh sprejeti pogoje uporabe na portalu za stranke (velja samo za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21).

Pojdite v meni večpredstavnostnega sistema in izberite "Nastavitve". Nato izberite "Povezava Bluetooth" in sledite navodilom za vzpostavitev povezave. Nato morate na pametnem telefonu omogočiti skupno rabo povezavo Bluetooth. 

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

Odprite meni večpredstavnostnega sistema in pojdite v razdelek "V vozilu" trgovine e-Store (potrebujete povezavo s spletom in morate se prijaviti). Izberite aplikacijo Coyote in nato "Namesti". Po namestitvi aplikacije Coyote se bo prikazalo pojavno okno. Ko ga odprete, izberite "OK" za samodejni zagon aplikacije. Coyote bo zdaj med aplikacijami vedno prikazan kot razpoložljiv.

Več informacij najdete v naših navodilih. 

 

Opomba:

• Coyote ni na voljo za vozila s sistemom Smart Connect.

• Coyote lahko uporabljate le po tem, ko ste v svojem vozilu prevozili 200 km.

• Uporabniki v Franciji, Belgiji in Luksemburgu dobijo Coyote brezplačno v obdobju uporabe Map Care (prva 3 leta po prevoženih 200 km). 

• V vseh drugih državah lahko stranke naročnino na Coyote kupijo v trgovini e-Store prek portala za stranke.

Apple CarPlay ali Android Auto lahko aktivirate tako, da svojo mobilno napravo priključite v vhod USB v vozilu. Na večpredstavnostnem zaslonu vozila kliknite gumb "Meni" in nato kliknite "CarPlay" ali "Android Auto".

 

Če vaša naprava Android uporablja starejšo različico od Android 10, morate najprej namestiti aplikacijo "Android Auto".

Brezžična aplikacija Android Auto je podprta od različice Android 11 naprej. 

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

Da. Večina naših modelov, ki so na trg prišli po letu 2019, omogoča integracijo pametnih telefonov (Apple CarPlay in Android Auto). Če imate s pametnim telefonom vzpostavljeno spletno povezavo, morate svojo napravo preprosto priključiti v vhod USB v vozilu. Aplikacije bodo nato na voljo v meniju Android Auto/Apple CarPlay na zaslonu informacijsko-razvedrilnega sistema. 

 

Za vozila, ki podpirajo Apple CarPlay, glejte spodnjo povezavo:

https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/

 

*Če vaša naprava Android uporablja starejšo različico od Android 10, morate najprej namestiti aplikacijo "Android Auto".

*Brezžična aplikacija Android Auto je podprta od različice Android 11 naprej.

S funkcijo Moji cilji se lahko na pot pripravite vnaprej, tako da poiščete navodila na svoji mobilni napravi in jih nato pošljete v vozilo. Potrebovali boste vozilo z navigacijo in račun Moja Toyota, v katerem je registrirano vaše vozilo. 

 

 Storitev Moji cilji je privzeto na voljo v vozilih, opremljenih z navigacijo v vozilu, vendar mora uporabnik aktivirati pametne storitve, da bi lahko koristil prednosti te funkcije. 

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

Brezžično posodabljanje zemljevidov je mogoče z najnovejšimi večpredstavnostnimi sistemi, ki so v trgovini e-Store aktivirani za najnovejše združljive modele. 

Svoj sistem lahko ročno posodobite tudi tako, da prenesete posodobitve iz trgovine e-Store Moja Toyota, jih kopirate na ključek USB ter ključek povežete s svojim vozilom.

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

Za načrtovanje poti lahko uporabite funkcijo Moji cilji v aplikaciji MyToyota. Če želite omogočiti to funkcijo, boste morali vozilo najprej povezati z računom MyToyota.  

Ko to opravite, pojdite na začetni zaslon v aplikaciji MyToyota in izberite kartico "Moji cilji". Kliknite "Kam" in vnesite ciljni naslov. Nato pritisnite "Pošlji v vozilo".

 

Ko ste v vozilu, morate imeti vzpostavljeno povezavo Wi-Fi (najlažje jo vzpostavite tako, da omogočite skupno rabo povezave Bluetooth s svojim pametnim telefonom). Ko je v vozilu vzpostavljena internetna povezava, lahko potovanje prenesete. 

Vaše vnaprej načrtovano potovanje bo v večpredstavnostni enoti na voljo v razdelku "Priljubljeni"/"Priljubljeni cilji". 

3-letno obdobje začne teči, ko svoje poverilnice za Moja Toyota vnesete v informacijsko-razvedrilni sistem.

 

*Če je vaše vozilo opremljeno z MM21, so vključena 4 leta

Na zaslonu večpredstavnostnega sistema v vozilu boste 30 dni pred iztekom brezplačnega triletnega obdobja* prejeli sporočilo vsak teden. 15 dni pred iztekom brezplačnega triletnega obdobja* boste enako sporočilo prejeli vsak dan. Po izteku vašega 3-letnega* obdobja se bo sporočilo prikazalo ob vsakem poskusu uporabe.

 

*Če je vaše vozilo opremljeno z MM21, so vključena 4 leta

To so vozila, opremljena s sistemom Toyota Smart Connect, našim najnovejšim in najnaprednejšim večpredstavnostnim sistemom in sistemom povezljivosti. Ta naprava podpira dodatne funkcije povezljivosti, ki zagotavljajo dodatne ravni udobja in nadzora (npr. zaklepanje/odklepanje vrat, vklop varnostnih utripalk, upravljanje klimatske naprave na daljavo ...).

 

Toyota Smart Connect je trenutno na voljo le v novih modelih Yaris in Yaris Cross.

Pametne storitve sestavljata aplikacija MyToyota in večpredstavnostni sistem. Vsak paket ima svoj nabor funkcij, ki povečujejo varnost voznika in pravočasen prihod na cilj.

 

Aplikacija MyToyota omogoča, da komunicirate s svojim vozilom, ne glede na to, kje ste. Odvisno od vozila Smart Connect, ki ga imate, lahko uporabljate eno ali več teh funkcij: iskanje parkirišč na ulici ali v parkirni hiši, iskanje bencinskih črpalk, navigacija in obveščanje o dogodkih na cesti v realnem času ali glasovni ukazi.

 

Pametne storitve so trenutno na voljo le v novih modelih Yaris in Yaris Cross.

Pametne storitve aplikacije MyToyota ostanejo aktivne 4 leta. Toyota bo 4 leta krila stroške podatkov, uporabljenih za zagotavljanje pametnih storitev. Aplikacija MyToyota bo delovala tudi, ko pametne storitve ne bodo več aktivne.

Z aplikacijo MyToyota lahko preprosto poskenirate kodo QR, ki se generira na večpredstavnostni enoti v vozilu, ali pa jo v aplikacijo vnesete ročno.

To ni mogoče, če je vozilo opremljeno z glavno enoto, ki ni združljiva s sistemom Toyota Smart Connect.

9-palčni zaslon na dotik visoke ločljivosti sistema Toyota Smart Connect ni le bolj intuitiven za uporabo, temveč zaradi povezane navigacije poenostavi vožnjo, saj v živo posodablja prometne informacije in opozarja na radarje. Z brezžično integracijo pametnega telefona pa povezovanje telefona in poslušanje najljubših skladb še nikoli ni bilo tako enostavno.

Toyota Smart Connect poleg tega podpira dodatne funkcije povezljivosti, ki zagotavljajo dodatne ravni udobja in nadzora (npr. zaklepanje/odklepanje vrat, vklop varnostnih utripalk, upravljanje klimatske naprave na daljavo ...).

 

Toyota Smart Connect je trenutno na voljo le v novih modelih Yaris in Yaris Cross.

Z različnimi funkcijami bodite med vožnjo korak pred drugimi in pravočasno pridite na cilj. Spremljajte različne dogodke na cesti ter poiščite razpoložljive bencinske črpalke in parkirišča (na ulici ali v parkirnih hišah). Vozite brez skrbi z navigacijo, ki se posodablja prek interneta.

Aplikacija MyToyota vam omogoča, da ste vedno povezani s svojim vozilom, medtem ko vam portal za stranke/osebna stran omogoča obsežnejše poročanje, prenos navodil za uporabo in druge večpredstavnostne funkcije (posodobitve zemljevidov, paket Wi-Fi itd.).

 

Nekatere funkcije so z uporabo istih prijavnih podatkov na voljo tako v aplikaciji MyToyota kot na portalu za stranke/osebni strani (spletna stran), npr. naročanje na servis prek spleta in zgodovina servisov.

Z računom Moja Toyota lahko upravljate svoj večpredstavnostni sistem in prejemate koristne informacije o svojem vozilu prek aplikacije MyToyota in portala/osebne strani.

Isti račun se uporablja za aplikacijo MyToyota in portal za stranke. V obeh platformah lahko račun ustvarite na prijavnem zaslonu. Ko ustvarite račun, boste prejeli aktivacijsko e-poštno sporočilo, ki ga morate potrditi, preden lahko dostopate do računa in dodate svoje vozilo oz. vozila.

Prva tri leta* (odvisno od države) so spletne navigacijske storitve za večpredstavnostni sistem brezplačne. Po tem obdobju lahko kupite naročnino. Naš paket Map Care vključuje vse posodobitve zemljevidov in povezane spletne storitve, paket Service Pack pa spletne servisne funkcije. Naročnino lahko kupite v naši trgovini e-Store. V trgovini e-Store preverite najnovejše cene.

*Če je vaše vozilo opremljeno z MM21, so vključena 4 leta

Na zaslonu večpredstavnostnega sistema v vozilu boste prejeli obvestilo 30 dni pred iztekom brezplačnega triletnega obdobja.

V trgovini e-Store lahko paket Map Care podaljšate za 1 leto ali 3 leta. Paket Service Pack lahko podaljšate za 1, 2 ali 3 leta*. V trgovini e-Store preverite najnovejše cene.

 

*Za MM21 in Toyota Smart Connect je brezplačna posodobitev zemljevidov na voljo 7 let

Do trgovine e-Store lahko dostopate prek večpredstavnostnega sistema vašega vozila ali na portalu za stranke.

V trgovini e-Store, do katere dostopate prek portala za stranke, lahko kupite storitve, ki jih ponuja večpredstavnostni sistem. V trgovini e-Store lahko na zavihku "Kupljeno" preverite tudi stanje svojih trenutnih naročnin. Ogledate si lahko, katere naročnine so aktivne in koliko časa še veljajo.

 

Če do aplikacije e-Store dostopate iz večpredstavnostnega sistema vozila, lahko prenesete storitve, kot je Coyote. Trgovino e-Store lahko najdete tako, da odprete razdelek "Meni", nato odprete aplikacije in izberete "V vozilu".

Storitve lahko kupite prek spletne platforme e-Store, ki jo najdete na portalu za stranke. Če želite izvedeti, katere storitve že imate in za koliko časa, kliknite kartico "Kupljeno".

 

Stranke prejmejo 3 leta brezplačnih storitev za Map Care (2 posodobitvi zemljevidov na leto) in e-storitve (vreme, parkiranje, promet, cene goriva). Po tem brezplačnem obdobju lahko naročnine po potrebi kupite ali podaljšate.

Če je račun prejšnjega lastnika v večpredstavnostni enoti še vedno aktiven, ga lahko uporabljate takoj in nato še v obdobju brezplačne naročnine. VENDAR strankam vedno priporočamo, da se odjavijo in si ustvarijo lasten račun, da imajo popoln nadzor nad naročninami. To lahko storite prek:

1. Aplikacije MyToyota v svoji mobilni napravi – najprej se registrirajte in nato prijavite v svoje vozilo.

2. V meniju "Online" v večpredstavnostnem sistemu vozila – pogoje uporabe boste morali sprejeti v 14 dneh prek portala za stranke/osebne strani (velja samo za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21)

3. Portala za stranke – ko je vaš račun ustvarjen prek spletnega portala, se lahko s svojimi poverilnicami prijavite v večpredstavnostni sistem.

Aplikacijo MyToyota in račun za portal za stranke lahko uporabljate v večpredstavnostni napravi v vozilu. Če ga nimate, priporočamo, da prenesete aplikacijo MyToyota in ga ustvarite v njej.

Račun lahko ustvarite tudi prek spletnega portala za stranke ali prek večpredstavnostne naprave. Če ga ustvarite prek večpredstavnostne naprave, boste še vedno morali v 14 dneh sprejeti pogoje uporabe na portalu za stranke (velja samo za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21).

S funkcijo Moji cilji se lahko na pot pripravite vnaprej, tako da poiščete navodila na svoji mobilni napravi in jih nato pošljete v vozilo. Potrebovali boste vozilo z navigacijo in račun Moja Toyota, v katerem je registrirano vaše vozilo. 

 

 Storitev Moji cilji je privzeto na voljo v vozilih, opremljenih z navigacijo v vozilu, vendar mora uporabnik aktivirati pametne storitve, da bi lahko koristil prednosti te funkcije. 

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

Brezžično posodabljanje zemljevidov je mogoče z najnovejšimi večpredstavnostnimi sistemi, ki so v trgovini e-Store aktivirani za najnovejše združljive modele. 

Svoj sistem lahko ročno posodobite tudi tako, da prenesete posodobitve iz trgovine e-Store Moja Toyota, jih kopirate na ključek USB ter ključek povežete s svojim vozilom.

 

Več informacij najdete v naših navodilih. 

Pogoje uporabe lahko urejate v razdelku "Portal za zasebnost podatkov" v svojem računu.

Obvestilo o varovanju zasebnosti lahko preverite v razdelku "Portal za zasebnost podatkov" v svojem računu.

Povezane storitve zajemajo standardne storitve in oddaljene storitve. Standardne storitve zajemajo naša široko paleto digitalnih funkcij, oblikovanih tako, da zagotavlja varnost, zasebnost in udobje, ko ste na poti. Bodite obveščeni o lokaciji vozila, stanju baterije, načinu vožnje in zgodovini, opozorilnih lučkah in še marsičem. Delite lokacijo vozila s prijatelji in svojimi bližnjimi. Oddaljene storitve vam omogočajo, da z oddaljenim dostopom do vozila spreminjate različne nastavitve in vozilo prilagodite svojim potrebam. Dostopajte do vsega, kar potrebujete za optimizacijo vožnje.

Registrirajte račun prek aplikacije MyToyota, da začnete z nastavitvijo digitalnega ključa*. Prepričajte se, da imate aktivno standardno povezljivost s preskusno različico / naročnino na storitev Smart Digital Key.

Sledite korakom v aplikaciji MyToyota za nastavitev pametnega digitalnega ključa na vaš pametni telefon in vozilo. Preizkusite funkcije odklepanja, zagona in zaklepanja, da potrdite, da je bil postopek namestitve uspešen.

Funkcije in zmogljivosti svojega vozila si lahko ogledate v aplikaciji MyToyota ali se za več informacij obrnete na svojega lokalnega pooblaščenega prodajalca.

Če želite začeti z nastavitvijo digitalnega ključa, imejte fizični ključ in dostop do vozila.

1) V aplikaciji MyToyota se prepričajte, da je preizkusna ali plačljiva naročnina na storitev Smart Digital Key aktivna in da standardna povezljivost deluje.

2) Na začetnem zaslonu aplikacije MyToyota pritisnite Nastavi moj digitalni ključ.

3) V pametnem telefonu omogočite Bluetooth in biometrično preverjanje. Ta korak bo preskočen, če sta bila v preteklosti omogočena Bluetooth in biometrično preverjanje.

4) Preverite številko pametnega telefona tako, da vnesete 6-mestno kodo, prejeto prek SMS-a. Ta korak bo preskočen, če je bila številka pametnega telefona v preteklosti preverjena.

5) Pred naslednjim korakom omogočite samo eno podatkovno povezavo - WIFI ali mobilno.

6) Dovolite pametnemu telefonu, da prenese digitalni ključ.

7) Preglejte informacije o postopku združevanja v aplikaciji MyToyota

8) Ko je vozilo vklopljeno, položite fizični ključ nad gumb Start, da zaslišite dva piska.

9) Dovolite aplikacij My Toyota dostop do vaše povezave Bluetooth, pritisnite Pair.

10) Počakajte, da se povezava zaključi.

11) Uspešna nastavitev bo prikazala sporočilo: Nastavitev digitalnega ključa končana.

Za podrobnejše informacije si oglejte navodila za uporabo.

Prepričajte se, da je preizkusna ali plačljiva naročnina na pametni digitalni ključ aktivna.

1) Pritisnite Nastavitve digitalnega ključa na začetnem zaslonu aplikacije MyToyota. Z aplikacijo Toyota lahko delite do 4 digitalne ključe.

2) Pritisnite Deli digitalni ključ.

3) Vnesite ime, priimek in telefonsko številko novega uporabnika ali dodajte iz imenika pametnega telefona.

4) Pritisnite Share in potrdite Share Key.

Na povabilo Digitalnega ključa boste prejeli obvestilo. Dostop do skupnega digitalnega ključa lahko kadarkoli prekinete.

Za podrobnejše informacije si oglejte navodila za uporabo.

Z aplikacijo MyToyota lahko delite do 4 digitalne ključe (poleg lastniškega dostopa).

Povabilo za skupni digitalni ključ bo prejeto v obliki SMS-a s povezavo do aplikacije MyToyota.

1) Pritisnite povezavo v SMS-u.

2) Aplikacija MyToyota se bo odprla in vas pozvala k sprejemu ali zavrnitvi povabila za digitalni ključ*.

3) Pritisnite Sprejmi, da prejmete digitalni ključ v skupni rabi.

4) V pametnem telefonu omogočite Bluetooth in biometrično preverjanje. Ta korak bo preskočen, če sta bila v preteklosti omogočena Bluetooth in biometrično preverjanje.

5) Preverite številko pametnega telefona tako, da vnesete 6-mestno kodo, prejeto prek SMS-a. Ta korak bo preskočen, če je bila številka pametnega telefona v preteklosti preverjena.

6) Pred naslednjim korakom omogočite samo eno podatkovno povezavo - WIFI ali mobilno.

7) Dovolite svojemu pametnemu telefonu, da prenese digitalni ključ.

8) Uspešna nastavitev bo prikazala sporočilo: Nastavitev digitalnega ključa je končana.

*OPOMBA: Novi uporabniki aplikacije MyToyota morajo dokončati postopek registracije, da ustvarijo račun, preden sprejmejo povabilo za digitalni ključ.

Obrnite se na lokalno podporo strankam.

Pametni digitalni ključ omogoča dva načina odklepanja in zaklepanja vozila:

i) Odklepanje in zaklepanje na daljavo --> Na voljo, ko je pametni telefon v dosegu 10 m.

Pritisnite ikono za odklepanje ali zaklepanje na domači strani aplikacije MyToyota.

ii) Pasivno odklepanje in zaklepanje* --> Na voljo, ko je pametni telefon v dosegu 3 m.

Dotaknite se ročice za odklepanje in zaklepanje vašega vozila.

*OPOMBA: Zaklepanje vozila ni možno, če se telefon nahaja v notranjosti vozila. O tem vas opozori zvočni signal.

Če želite telefon namenoma pustiti v avtomobilu in je pametni digitalni ključ aktiven, poskrbite, da imate pri sebi fizični ključ in odklopite povezavo Bluetooth pametnega telefona, preden zaklenete vozilo.

Ko je digitalni ključ povezan s pametnim telefonom, ga ne more uporabiti ali zlorabiti nihče drug. Sistem v vozilu poskrbi, da je ključ povezan s telefonom in vam ga ne morejo ukrasti ali zlorabiti.

Komunikacijska tehnologija BLE, ki se uporablja za pametni digitalni ključ, je bolj sodobna in zato bolj odporna proti napadom kot klasični fizični ključi:

- Šifrirana komunikacija za varno povezavo.

- Enkratni ključi, ki se uporabljajo za zaščito vsake komunikacijske izmenjave.

Če je vaše vozilo opremljeno s pametnim digitalnim ključem, bo funkcija na voljo kot storitev v aplikacijah MyToyota ali Lexus Link+.

Upoštevajte, da se razpoložljivost funkcij lahko razlikuje glede na model vozila, razred in glede na razpoložljivost na trgu. Za dodatne informacije se posvetujte s svojim lokalnim prodajalcem vozil znamk Toyota ali Lexus.

Pametni digitalni ključ ima 3 obsege zaznavanja bližine:

1) Daljinsko odklepanje in zaklepanje je na voljo, ko je pametni digitalni ključ zaznan v območju 10 m.

2) Pasivno odklepanje in zaklepanje* je na voljo, ko je pametni digitalni ključ zaznan v območju 3 m.

3) Zagon motorja je na voljo, ko je v vozilu zaznan pametni digitalni ključ.

*OPOMBA: Za odklepanje in zaklepanje vašega vozila je potreben dotik ročice vrat.

Pametni digitalni ključ je možno uporabljati:

Z napravami z oeracijskim sistemom iOS 15.0 ali novejšimi različicami.

Z napravami z operacijskim sistemom Android 11.0 ali novejšimi različicami, vendar ne znamke Huawei. (Huawei je jinija 2021 predstavil svoj operacijski sistem HarmonyOS.)

Pametni digitalni ključ za dostop uporablja povezavo Bluetooth z aplikacijo MyToyota, ki deluje v ozadju in je v bližini vozila. Medtem ko vam daljinsko upravljanje prek aplikacije MyToyota omogoča daljinsko zaklepanje in odklepanje vozila prek interneta, medtem ko za vožnjo potrebujete fizični ključ.

Ne, če je vaš pametni telefon nastavljen kot pametni digitalni ključ, ima omogočen Bluetooth in odprto ali v ozadju zagnano aplikacijo MyToyota, lahko pameti digitalni ključ uporabite za zaklepanje in odklepanje vozila z dotikom vratne kljuke ali za zagon vozila tako, da pametni telefon položite na sredinsko konzolo ali brezžični polnilnik.

Namestite aplikacijo MyToyota na svoj novi pametni telefon in se prijavite z obstoječim računom.

Videli boste, da je na domači strani aplikacije MyToyota gumb Nastavitve digitalnega ključa zdaj nadomeščen z gumbom Nastavi moj digitalni ključ.

Pritisnite Nastavi moj digitalni ključ in sledite istim korakom, kot pri prvi nastavitvi pametnega digitalnega ključa.

OPOMBA: Če želite prenesti svoj pametni digitalni ključ v nov pametni telefon, ne morete onemogočiti pametnega digitalnega ključa iz vašega prejšnjega pametnega telefona in vaš preizkus ali naročnina na pametni digitalni ključ mora biti aktivna.

i) Odstranitev dostopa povabljenega voznika* s strani lastnika pametnega digitalnega ključa:

1) Pritisnite Nastavitve digitalnega ključa na začetnem zaslonu aplikacije MyToyota.

2) Povlecite levo nad imenom povabljenega voznika, ki ga želite odstraniti, in pritisnite ikono koša.

3) Potrdite Odstrani.

Vi in povabljeni voznik boste prejeli obvestilo o odstranitvi digitalnega ključa.

*OPOMBA: Če povabljeni voznik vozi, medtem ko je njegov dostop onemogočen, se vozilo ne ustavi. Odstranitev dostopa povabljenega voznika začne veljati, ko je vozilo izklopljeno.

ii) Odstranite dostop povabljenega voznika s povabljenim voznikom Smart Digital Key:

1) Pritisnite Nastavitve digitalnega ključa na začetnem zaslonu aplikacije MyToyota.

2) Pritisnite Odstrani digitalni ključ in potrdite Odstrani.

Vi in lastnik boste prejeli obvestilo o odstranitvi digitalnega ključa.

Za podrobnejše informacije si oglejte gradivo navodila za uporabo.

Če želite začeti z deaktivacijo digitalnega ključa, imejte fizični ključ in dostop do vozila.

1) Pritisnite Nastavitve digitalnega ključa na začetnem zaslonu aplikacije MyToyota.

2) Pritisnite Deaktiviraj digitalni klju' in potrdite Deaktiviraj.

3) Preglejte informacije o postopku deaktivacije v aplikaciji MyToyota.

4) Uspešna deaktivacija bo prikazala sporočilo: Digitalni ključ deaktiviran.

Za podrobnejše informacije si oglejte gradivo navodila za uporabo.

Če prevzamete pravico do vozila, boste kot povabljeni voznik s pametnim digitalnim ključem deaktivirali pametni digitalni ključ in odstranili vse digitalne ključe (lastniške in skupne)!!

V primeru, da to storite pomotoma ali namerno, morate slediti postopku nastavitve, da ponovno aktivirate svoj pametni digitalni ključ.

Funkcije pametnega digitalnega ključa ne delujejo, ko je baterija telefona prazna.

Funkciji odklepanja in zaklepanja pametnega digitalnega ključa delujeta, ko je vaš avto opremljen z naknadno nameščenim imobilizatorjem.

Funkcija za zagon motorja pametnega digitalnega ključa ne deluje, če je vaš avto opremljen z naknadno nameščenim imobilizatorjem.

Če želite pametni digitalni ključ uporabljati v kombinaciji z napravo za imobilizacijo vozila, obvezno imejte pri sebi transponder imobilizatorja.

Ko je pametni digitalni ključ nastavljen, ga lahko izbrišete iz večpredstavnostnega sistema vozila.

1) Na glavni večpredstavnostni nadzorni plošči kliknite ikono za nastavitve, nato se pomaknite navzdol in izberite ""Informacije in varnost"".

Tu lahko v nastavitvah digitalnega ključa preverite, ali je digitalni ključ aktiven.

2) Tapnite ""Odstrani digitalne ključe"", s čimer se bo začel postopek odstranjevanja.

3) Odstranjevanje digitalnega ključa morate potrditi in ključ položiti na stikalo za zagon.

4) Če je deaktiviranje uspešno, se prikaže sporočilo ""Digitalni ključ deaktiviran"

Če menite, da digitalni ključ zunaj ali znotraj vozila ni dovolj dobro zaznan, lahko zaznavno območje ključa prilagodite. ​

1) Na začetnem zaslonu aplikacije MyToyota pritisnite ""Nastavitve digitalnega ključa"". 

2) Pritisnite ""Prilagodi območje"".

Tovarniške nastavitve digitalnega ključa bi morale ustrezati večini voznikov. Na zaznavanje lahko vpliva tudi način nošenja pametnega telefona. Ga nosite v zadnjem žepu? V torbici? Morda kar v roki?

3) Glede na svoje preference izberite med tremi različnimi stopnjami občutljivosti in pritisnite ""Shrani"".

4) Prikazalo se bo sporočilo o uspešni posodobitvi občutljivosti.

Morda vaš pametni digitalni ključ ni v dosegu, moč signala ni dovolj močna, da bi omogočila odklepanje/zaklepanje na daljavo, ali pa je Bluetooth na vašem pametnem telefonu izklopljen. 

1. V nastavitvah pametnega telefona preverite, ali je Bluetooth vklopljen.

2. Vzemite pametni telefon iz žepa ali torbice in se dotaknite vratne kljuke, da odklenete ali zaklenete vozilo.

Pametni digitalni ključ ni v dosegu ali moč signala ni dovolj močna, da bi omogočila odklepanje/zaklepanje na daljavo. 

Pametni telefon položite v sredinski predal ali na brezžični polnilnik.

Težave Vzrok Odpravljanje težave
Težave pri odklepanju, zaklepanju ali zagonu vozila Poskusno obdobje ali naročnina na pametni digitalni ključ je potekla Odprite aplikacijo MyToyota in se ponovno naročite na pametni digitalni ključ
Pametni digitalni ključ ni bil nastavljen Na začetni strani aplikacije MyToyota pritisnite "Nastavi digitalni ključ" in upoštevajte korake za nastavitev
Pametni digitalni ključ povabljenega voznika je bil izbrisan oz. je njegov dostop onemogočen

Če ste lastnik pametnega digitalnega ključa:

Na začetni strani aplikacije MyToyota pritisnite "Nastavi digitalni ključ" in upoštevajte korake za nastavitev. 

Če ste povabljeni voznik:


Lastnika prosite, naj vam pošlje vabilo za pametni digitalni ključ, in upoštevajte korake za nastavitev za povabljenega voznika

Pravico do uporabe vozila uveljavlja drug voznik z dostopom do vozila Pojdite do vozila in zahtevajte pravico do uporabe..
Ko vam je pravica do uporabe vozila dodeljena, na začetni strani aplikacije MyToyota pritisnite "Nastavi digitalni ključ" in upoštevajte korake za nastavitev.
Bluetooth v pametnem telefonu je izklopljen Odprite nastavitve pametnega telefona in vklopite Bluetooth
V 48 urah niste izvedli biometričnega preverjanja Prijavite se v aplikacijo MyToyota
Aplikacija MyToyota je zaprta in ne deluje v ozadju Prijavite se v aplikacijo MyToyota in je ne zaprite, temveč jo pustite delovati v ozadju
Težave pri odklepanju ali zaklepanju vozila na daljavo s pametnim digitalnim ključem Pametni digitalni ključ ni v dosegu ali moč signala ni dovolj močna, da bi omogočila odklepanje/zaklepanje na daljavo Približajte se vozilu, da se ikoni za odklepanje in zaklepanje na začetni strani aplikacije MyToyota obarvata modro
Bluetooth v pametnem telefonu je izklopljen Odprite nastavitve pametnega telefona in vklopite Bluetooth
Težave pri odklepanju ali zaklepanju vozila, ko se dotaknete kljuke na vratih Pametni digitalni ključ ni v dosegu ali moč signala ni dovolj močna, da bi omogočila odklepanje/zaklepanje na daljavo Vzemite pametni telefon iz žepa ali torbice in se dotaknite vratne kljuke, da odklenete ali zaklenete vozilo
Bluetooth v pametnem telefonu je izklopljen Odprite nastavitve pametnega telefona in vklopite Bluetooth
Težave pri zagonu vozila Bluetooth v pametnem telefonu je izklopljen Odprite nastavitve pametnega telefona in vklopite Bluetooth
Pametni digitalni ključ ni v dosegu ali moč signala ni dovolj močna, da bi omogočila odklepanje/zaklepanje na daljavo Pametni telefon položite v sredinski predal ali na brezžični polnilnik

Pametni digitalni ključ ni v dosegu ali moč signala ni dovolj močna, da bi omogočila odklepanje/zaklepanje na daljavo. Pametni telefon položite v sredinski predal ali na brezžični polnilnik.

Pametni digitalni ključ lahko deluje brez omrežja, a se morate v aplikacijo prijaviti, preden se odpravite na območje s slabim omrežjem (da zagotovite delovanje aplikacije v ozadju)

Da, polnite lahko vse svoje avtomobile. Če želite načrtovati pametno polnjenje, je to mogoče le prek aplikacije MyToyota. Če so vaši avtomobili dodani v aplikacijo MyToyota, lahko izberete tistega, ki ga želite polniti. Nato lahko sledite korakom v aplikaciji MyToyota, da izvedete pametno polnjenje.

Odprite aplikacijo MyToyota in izberite avtomobil, ki ga želite polniti.

 

Nato izberite način polnjenja in sledite korakom v aplikaciji MyToyota.

Kartice RFID so dodane polnilniku, če oba uporabljata isti polnilnik, ga morate dodati le enkrat.

Da, lahko. Prvi uporabnik bo lastnik s polnim dostopom do funkcij in nastavitev, naslednji uporabniki pa bodo le gostje s pravicami zaračunavanja. Sledite korakom in dodajte Toyota HomeCharge v aplikacijo MyToyota:

1) Odprite aplikacijo in izberite .Moja garaža.

2) Izberite Polnilniki in Dodaj polnilnike.

3) Vnesite ali skenirajte serijsko številko Toyota HomeCharge.

4) Vnesite kodo PIN in vzdevek.

5) Kliknite Dostop in deljenje, da dodate ali odstranite uporabnike.

Svoj avtomobil lahko polnite po vsej Evropi. Polnilna mreža šteje preko 600.000 polnilnih postaj in se dnevno širi.

 

V aplikaciji MyToyota lahko preprosto najdete seznam polnilnih postaj v vaši bližini. Ogledate si lahko razpoložljivost polnilnikov, filtrirate želeno vtičnico in dobite navodila do polnilnih postaj

Če kartico RFID že imate, lahko vnesete številko svoje polnilne kartice. Če nimate kartice RFID, jo lahko zahtevate. To vam bomo poslali v 5-7 delovnih dneh.

RFID mora biti povezan z vašim računom. Ko je ta pogoj izpolnjen, lahko vsi uporabljajo kartico RFID. Vse avtomobile je mogoče polniti s kartico RFID.

Vaši stroški polnjenja so odvisni od ponudnika polnilne postaje, kjer polnite. Poleg tega bo glede na izbrano tarifo vaša cena na sejo polnjenja drugačna, saj lahko poleg izbrane tarife izkoristite določeno znižanje.

Za več informacij si oglejte informacije o tarifah. Za dodatne stroške (npr. parkirnino) se obrnite tudi na polnilne postaje.

Hitrost polnjenja je odvisna od več dejavnikov, kot so vaš avtomobil, polnilna infrastruktura in raven, do katere želite, da se vaš avtomobil napolni.

Rezervacija polnilnika na polnilnici trenutno ni mogoča.

 

Razpoložljivost polnilnikov na želeni polnilni postaji lahko preverite neposredno v aplikaciji MyToyota.

Preberite navodila za polnjenje na polnilni postaji in sledite korakom.

Z uporabo denarnice v aplikaciji lahko shranite več plačilnih sredstev za nakup izdelkov in storitev Toyota ter plačevanje naročnin.

Vaša plačilna sredstva so varno shranjena v podatkovnem centru, skladnem s PCI, ki ga zagotavlja eden od naših partnerjev. Ti načini bodo uporabljeni le za plačilo izbranih izdelkov in naročnin.

Trenutno so podprte samo kreditne kartice Visa in Mastercard. Druga plačilna sredstva bodo morda dodana v prihodnosti.

Da, lahko dodate več plačilnih sredstev , vendar bo za prihodnja plačila uporabljeno samo primarno plačilno sredstvo.

Seveda, svoja plačilna sredstva lahko odstranite kadar koli, z eno izjemo. Če imate aktivno plačano naročnino, morate imeti registrirano vsaj eno plačilno sredstvo . Če želite odstraniti vsa plačilna sredstva , morate najprej preklicati naročnino.

Ko je kreditna kartica enkrat dodana, ne morete spreminjati nobenih podatkov, povezanih z njo. Če morate posodobiti podatke, kot je datum veljavnosti, morate dodati novo kartico s pravilnimi podatki in nato staro kartico odstraniti.

Plačilna sredstva so shranjena pri našem ponudniku plačilnih storitev, skladnem s PCI.

Da, svoje prednostno/privzeto plačilno sredstvo lahko kadar koli spremenite.

To je enkratna varna validacija, ki je potrebna pri dodajanju nove kartice.

Obstaja več razlogov, zakaj dodajanje plačilnega sredstva morda ne uspe. Ti vključujejo blokirano kartico ali neuspešno izpolnjevanje varnostnih zahtev 3DS. Če tudi po več poskusih ne uspe, se obrnite na svoj lokalni center za podporo strankam Toyota.

V takšnih primerih se morate nujno obrniti na svojo banko ali izdajatelja kartice. Da bi preprečili težave s plačili v aplikaciji Toyota, čim prej dodajte novo kartico ali izberite drugo primarno plačilno sredstvo .

Da bi se izognili zamujenim plačilom, dodajte novo primarno plačilno kartico v denarnico ali nastavite drugo kot primarno. Priporočamo, da kartico, ki je potekla, izbrišete.

Primarna kartica se vedno uporablja privzeto. Na primer, vsa vaša plačila naročnin bodo bremenila primarno kartico. Druge kartice so lahko shranjene v denarnici, vendar ne bodo uporabljene, razen če jih nastavite kot primarno.

Zaslon za plačiln o sredstvo bo prikazan le, če je vaš račun/vozilo upravičeno za plačila prek aplikacije. Upravičenost je odvisna od različice aplikacije, modela vozila in vaše lokacije.

Strankam ponujamo različne naročniške storitve za njihova vozila in aplikacijo. Nekatere storitve so vključene v standardni naročniški paket. Vendar se boste za nekatere povezane storitve, kot so navigacija v oblaku, daljinski nadzor klimatske naprave in zaklepanje/odklepanje vrat, po poteku preizkusnega obdobja morali prijaviti za plačljivo naročnino. Toyota ponuja vrsto naročniških možnosti in paketov, ki ustrezajo vašim posebnim potrebam.

Ko se vaše preizkusno obdobje konča, lahko storitve še naprej uporabljate z naročniškim paketom. Z možnostmi mesečnega, letnega ali 4-letnega obračuna lahko izberete naročniški paket, ki vam najbolj ustreza!

Da, nekatere naročnine zahtevajo plačilo.

Številne funkcije in storitve, ki jih ponuja Toyota, zahtevajo, da imate v denarnici dodano veljavno plačilno sredstvo in se vpišete v paket, ki najbolj ustreza vašim potrebam. Poleg tega so nekatere naročnine brezplačne za omejeno časovno obdobje, ko kupite vozilo, vendar jih boste morali po koncu brezplačnega obdobja plačati.

Plačate lahko z enim od plačilnih sredstev, ki ste jih dodali v denarnico. Trenutno sprejemamo samo kreditne kartice Visa in Mastercard.

Preverite trajanje brezplačnega preizkusnega obdobja vaše naročnine. Plačane možnosti vključujejo mesečna, letna ali štiriletna plačila.

Vaše plačilo bo odvisno od storitve ali funkcije, ki jo želite, in od tega, ali izberete mesečno, letno ali štiriletno tarifo. Ob pregledovanju posameznih naročnin preverite vse možnosti.

 

Cena se lahko razlikuje tudi glede na državo.

Ob prvi naročnini prejmete enomesečno brezplačno preizkusno obdobje, če dodate plačilno sredstvo. To ponudbo je mogoče uporabiti samo enkrat na naročniški paket. Če uporabite preizkusno obdobje in nato prekličete naročnino, boste naslednjič, ko se prijavite, morali plačati od prvega dne.

Naročnina bo ostala aktivna do konca preizkusnega obodbja, nato pa bo tisti dan samodejno preklicana. Stroškov vam ne bomo zaračunali.

Preizkusno obdobje enega meseca lahko uporabite samo enkrat. Če ste že izkoristili preizkusno obdobje, ne boste upravičeni do drugega. Če se še nikoli niste naročili, vendar ne vidite možnosti preizkusnega obdobja, se za pomoč obrnite na lokalni center za stranke.

14-dnevna pravica do odstopa velja in se šteje od dneva, ko aktivirate svojo naročnino. Če ste upravičeni do preizkusnega obdobja, vam ni treba skrbeti, saj imate en mesec časa za preklic brez kakršnih koli stroškov.

 

Po koncu preizkusnega obdobja in obdelavi prvega plačila 14-dnevna pravica do odstopa ne velja več in vračilo ni mogoče.

 

Če niste upravičeni do preizkusnega obdobja in opravite prvo plačilo, imate 14 dni časa za preklic, da prejmete celotno povračilo. Vaša 14-dnevna pravica do odstopa velja samo enkrat.

Če ste upravičeni do preizkusnega obdobja, bo prvo plačilo izvedeno točno en mesec po datumu aktivacije.

 

Za mesečni vpis vas bomo bremenili vsak mesec na isti dan. Na primer, če je vaš datum aktivacije 10. januar, bo vaše prvo plačilo izvedeno 10. februarja, naslednje 10. marca in tako naprej.

 

Za letni vpis vas bomo bremenili vsako leto na isti datum. Na primer, če je vaš datum aktivacije 10. januar 2024, bo vaše prvo plačilo izvedeno 10. februarja 2024, naslednje pa 10. februarja 2025.

 

Za štiriletni vpis vas bomo bremenili na isti datum vsaka štiri leta. Na primer, če je vaš datum aktivacije 10. januar 2024, bo vaše prvo plačilo izvedeno 10. februarja 2024, naslednje pa 10. februarja 2028.

 

Če se za to odločite, vam lahko pred vsakim plačilom pošljemo obvestilo za letni in štiriletni vpis.

Naslov za izstavitev računa potrebujemo za vaš račun, ki ga pošljemo po vsakem plačilu ali vračilu. Pri dodajanju nove kartice je treba sporočiti povezani naslov za izstavitev računa. Ta naslov se uporablja za varnostne namene (validacija 3DS).

Da, svoje naročnine lahko kadar koli prekličete.

Politike vračila se med primeri razlikujejo. Za več informacij si oglejte razdelek o vračilih.

Ne, naročnine se vedno privzeto samodejno obnavljajo.

Žal vaša naročnina velja samo za določeno vozilo, za katerega ste sklenili naročnino.

Naročnino lahko aktivirate za eno vozilo naenkrat. Ko je storitev aktivirana v centru povezanih storitev, bo veljala za trenutno izbrano vozilo v »Moji garaži«.

Ne, na vsako vozilo je lahko samo en glavni uporabnik in s tem naročnik storitev. Naročnin ni mogoče deliti z drugimi.

Prejšnji lastnik mora odstraniti vozilo iz svojega računa, preden se lahko novi lastnik naroči na storitve za vozilo. Če to ni mogoče, se lahko novi lastnik obrne na trgovca, ki lahko pomaga pri preklicu naročnine prejšnjega uporabnika.

Za pomoč se obrnite na lokalni center za stranke.

Če se želite naročiti na povezano storitev v aplikaciji MyToyota, sledite spodnjim korakom:

1. Odprite Center za povezane storitve in izberite storitev, ki vas zanima

2. Izberite svoj naročniški paket – mesečni, letni ali štiriletni

3. Pojdite na blagajno in vnesite svoj naslov za izstavitev računa in podatke za plačilo. V denarnici boste potrebovali naslov za izstavitev računa in veljavno plačilno sredstvo

4. Preglejte svoj nakup v Povzetku in aktivirajte storitev, če ste pripravljeni

5. Če ste upravičeni do preizkusnega obdobja, vas še ne bomo bremenili, vendar boste lahko videli datum zapadlosti svojega prvega plačila. Če ste že uporabljali preizkusno obdobje, vas bomo na tej točki bremenili, na vaš e-poštni naslov pa bomo poslali račun.

Če želite spremeniti naročninski paket, morate najprej preklicati obstoječega. Po zaključku trenutne naročnine lahko izberete drugo vrsto vpisa.

Svoje plačilno sredstvo lahko posodobite tako, da v svojo denarnico dodate novo kreditno kartico in jo nastavite kot primarno kartico. Tako bodo vaše naročnine bremenjene z nove kartice.

Da, svoje plačilno sredstvo lahko uporabite za več naročnin in več vozil.

Upravičenost vozila je odvisna od več dejavnikov, kot so model vozila, multimedijska naprava, račun, država in datum nakupa.

Nekaj dni pred koncem naročniškega obdobja vam bo poslano e-poštno sporočilo z opomnikom, ki vas obvešča, da posodobite podatke za plačilo za obnovo naročnine. Če želite prekiniti svojo naročnino, jo morate preklicati pred končnim datumom naročnine.

Naročnino lahko prekličete tako, da obiščete center povezanih storitve v aplikaciji MyToyota in izberete storitev, ki jo želite preklicati. V primeru kakršnih koli težav z aplikacijo se lahko stranka kadar koli neposredno obrne na nas za dodatno podporo..

Naročnine si lahko ogledate v centru povezanih storitev v aplikaciji MyToyota.

Ne, plačila naročnine morate avtorizirati samo enkrat ob nakupu. Plačila se bodo nato pobirala samodejno.

Vaše račune lahko najdete v svojem e-poštnem nabiralniku. Če jih nimate več, se obrnite na lokalni center za stranke in zahtevajte novo kopijo.

Če ste izgubili svoje račune, se obrnite na lokalni center za stranke za nove kopije. Vse račune lahko najdete tudi v svoji e-pošti.

Če plačilo ne uspe, vas bomo takoj obvestili in naslednji dan ponovno poskusili. Če plačilo še vedno ne uspe, bomo izvedli še zadnji poskus dan zatem. Če noben poskus ne uspe, bo naročnina samodejno preklicana in prejeli boste obvestilo o preklicu.

Aplikacija MyToyota vas bo obvestila, ko vaša trenutna kartica poteče. Preden primarna kartica poteče, morate dodati novo, sicer lahko pride do neuspešnega plačila.

Plačilo računa s kreditno kartico je dogovor med vami in izdajateljem kartice. Dokler je plačilo avtorizirano, bo vaša naročnina ostala aktivna.

Ponovno preverite ceno in znesek svoje naročnine. Če opazite neskladja, se obrnite na lokalni center za stranke Toyota.

Plačila vedno pobiramo na datum zapadlosti. Če ugotovite, da niste bili bremenjeni, preverite, ali ni težav z vašo kartico. Prav tako preverite, ali ste prejeli e-pošto ali obvestila o neuspelem plačilu. Če težav ni in niste prejeli nobenega obvestila, je morda zamuda v našem sistemu, v tem primeru bomo poskus plačila kmalu ponovili. Če pa plačilo nikoli ne uspe, se obrnite na lokalni center za stranke.

Obrnite se na lokalno podporo za stranke.

Da, če prejmete vračilo, boste prejeli račun z vsemi podrobnostmi.

Da, po vsaki transakciji bo na e-poštni naslov, povezan z vašim računom MyToyota, poslan račun.

To je odvisno od vaših možnosti vpisa. Za več informacij glejte pogosta vprašanja o naročninah.

Glede naših pravilnikov o vpisu in vračilu upoštevajte naslednje:

 

  •  Za mesečne naročnine ni vračil ob preklicu, vendar se naročnina ne bo samodejno obnovila ob koncu obdobja.
  •  Za letne ali štiriletne vpise ste upravičeni do sorazmernega vračila glede na preostale mesece.
  •  Ne glede na vrsto vpisa boste prejeli polno vračilo, če prekličete v 14 dneh po prijavi (in nimate preizkusnega obdobja).
  •  Do 14-dnevnega vračila ste upravičeni samo enkrat. Za nadaljnje podrobnosti glejte naše pogoje uporabe.

Vračila se izračunajo na sorazmerni osnovi.
    Primer letnega vpisa:

Aktivacija preizkusnega obdobja se je začela 10. januarja, prvo plačilo zapade 10. februarja, preklic pa je bil izveden do 30. maja. Storitev ste torej uporabljali več kot 3 mesece, zato bomo to upoštevali kot 4 mesece. Posledično vam bomo povrnili denar za preostalih 8 mesecev.

    Primer 4-letnega vpisa:

Aktivacija preizkusnega obdobja se je začela 10. januarja 24, prvo plačilo zapade 10. februarja 24, preklic pa je bil izveden do 30. maja 25. Storitev ste torej uporabljali več kot 15 mesecev, zato bomo to upoštevali kot 16 mesecev. Posledično boste prejeli povračilo za preostalih 32 mesecev.

Ne. Zaradi evropskih predpisov (zakoni proti pranju denarja) lahko dobite vračilo le na isto kartico, ki ste jo uporabili za prvotno plačilo. Zahtevek za vračilo bomo vedno poslali na prvotno kartico. V primerih, ko je kartica morda blokirana, je potekla ali se je spremenila, bi moral izdajatelj vaše kartice imeti možnost povrniti denar prek nove kartice ali neposredno na vaš bančni račun. Toyota ni vključena v ta proces. V izjemnih primerih, ko vračilo ne uspe, nas bo banka izdajateljica obvestila, Toyota pa bo stopila v stik z vami in zahtevala več informacij, da bo vračilo mogoče obdelati.

Vračila lahko trajajo do enega tedna, da se prikažejo na vašem bančnem računu ali izpisku kreditne kartice. Če po tem času vračila ne prejmete, se obrnite na lokalni center za stranke.

Preverite Pogoje uporabe. Če menite, da je prišlo do napake, se obrnite na lokalni center za stranke.

Da, prejeli boste račun, ki vsebuje podrobnosti o vračilih.

Da. Prejeli boste polno vračilo.

 

14-dnevno odstopno obdobje začne teči od dneva aktivacije vaše naročnine in ne od prvega plačila.

 

 To velja le, če niste upravičeni do 1-mesečnega preizkusnega obdobja in morate plačati od prvega dne. Upoštevajte, da lahko 14-dnevno vračilo prejmete le enkrat.

Če ste upravičeni do vračila, bomo samodejno izračunali znesek glede na vašo uporabo in poslali račun s podrobnostmi o skupnem znesku vračila in času, ko boste prejeli sredstva.

Po preklicu vaše naročnine bomo nemudoma zahtevali obdelavo vračila. Vendar pa lahko zaradi časa obdelave izdajatelja kartice ali banke traja nekaj dni, da se prikaže na izpiskih vaše kreditne kartice ali računa. Če ga po enem tednu ne prejmete, se obrnite na lokalni center za stranke.

Ne, naš pravilnik o vračilu v pogojih uporabe navaja, da boste prejeli celoten znesek za vračilo (vključno s pristojbinami/davki).

Ko dodate novo plačilno sredstvo v aplikacijo MyToyota, se podatki neposredno prenesejo k našemu partnerju, ki je skladen s standardom za varnost podatkov industrije plačilnih kartic (PCI DSS).. On bo odgovoren za varno shranjevanje vaših podatkov. Po shranitvi boste lahko videli le določene podrobnosti o vašem plačilnem sredstvu, kot so zadnje štiri številke. Sistemi Toyote in njeni zaposleni/posredniki nimajo dostopa do popolnih informacij o plačilnem sredstvu in jih ne morejo prebrati.

Da, vsi vaši osebni podatki so shranjeni in obdelani v skladu z veljavnimi zakoni o varstvu podatkov.

Naše baze podatkov so šifrirane in varne, vsi naši sistemi imajo mehanizme za nadzor dostopa, da zagotovijo zaščito vaših podatkov. Poleg tega je prenos podatkov med našimi sistemi šifriran za dodatno varnost.

 Podatke v povezavi s plačili obdelujemo v skladu s standardom za varnost podatkov industrije plačilnih kartic (PCI DSS), ki je nabor smernic za zaščito informacij o imetniku kartice.

 Za osebne podatke pa upoštevamo varnostna načela, določena v Splošni uredbi o varstvu podatkov EU (GDPR), da zaščitimo vaše osebne podatke in ohranimo vašo zasebnost.

Da. Toyota sledi strogim pravilom PCI skladnosti pri obdelavi finančnih podatkov.

Podatki o plačilu so varno shranjeni pri našem partnerju, skladnem s PCI, podjetju Pay-D GmbH. Za obdelavo transakcij uporabljajo podizvajalce obdelave podatkov. Drugi partnerji ali subjekti nimajo dostopa do vaših finančnih podatkov. Za več informacij glejte naše Obvestilo o zasebnosti.

Za letne in štiriletne možnosti boste pred samodejnim podaljšanjem prejeli obvestilo po e-pošti.

Nekatera obvestila je mogoče prilagoditi, druga pa so obvezna (na primer o neuspešnih plačilih). Potisna obvestila lahko kadar koli onemogočite v nastavitvah telefona.

Da, v primeru neuspelih plačil boste prejeli obvestila v aplikaciji in po e-pošti.

Ne. Trenutno ni mogoče onemogočiti obvestil. Vendar bo ta funkcija morda dodana v prihodnosti.

Vse vrste, odvisno od vrste in pomembnosti obvestila.

Zahteve za napravo so enake kot za aplikacijo.

Trenutno ne morete prenesti naročnine z enega vozila na drugo. Najprej morate odstraniti vse aktivne naročnine iz vozila, s čimer boste preklicali tudi vse povezane naročnine. Po odstranitvi lahko dodate novo vozilo in zanj aktivirate novo naročnino.

Preprosto se prijavite v svoj račun Toyota na novem telefonu. Nato boste lahko normalno videli in upravljali svoje obstoječe naročnine.

Če se odločite za preklic plačane naročnine, bo glede na vaš naročniški paket določen datum za deaktivacijo storitve. Odvisno od naročenega paketa in časa odpovedi ste morda upravičeni tudi do vračila. Za več informacij si oglejte pogoje uporabe.

Vse naročnine, vključno s plačanimi, bodo preklicane, ko bo vozilo odstranjeno iz aplikacije.

Da. Preverite informacije, ki ste jih prejeli od prodajalca. Tam bi morali biti na voljo kanali vašega lokalnega centra za stranke.

Možnih razlogov za to je veliko. Priporočamo, da najprej preverite, ali je vaša trenutna kartica veljavna in ali je na njej dovolj sredstev. Če se napaka ponavlja, se obrnite na lokalni center za stranke.

Obstajajo lahko različni razlogi, zakaj imate težave s storitvijo. Morda je to posledica zamude pri aktivaciji naročnine ali pa storitev, do katere poskušate dostopati, začasno ni na voljo ali se vzdržuje. Če imate kakršne koli težave, vam priporočamo, da se obrnete na lokalni center za stranke.