Vedno si prizadevamo, da bi strankam zagotovili najboljšo podporo. Vzpostavili smo učinkovite postopke za reševanje primerov, v katerih bi naše stranke imele težave s svojim avtomobilom Toyota. Ti postopki nam omogočajo hitro ukrepanje in minimiziranje težav naših strank. Naše službe, ki jih imamo po vsem svetu, ocenjujejo naše delo in iščejo rešitve, kako bi postopke še izboljšali. V naši filozofiji je stranka vedno na prvem mestu in vedno ji znamo prisluhniti, zanima nas njeno mnenje in njene izkušnje z nami. Vse to nam pomaga, da se nenehno izboljšujemo.
Če pri naših izdelkih naknadno ugotovimo, da vsebujejo napako, ki bi lahko ogrozila varnost naših strank, takoj in odločno ukrepamo ter se odločimo za vpoklic. Stranke takoj obvestimo, da je njihovo vozilo predmet popravila in da bo le to opravljeno hitro, strokovno in brezplačno.
Pri tem procesu se trudimo, da bi imela stranka čim manj neprijetnosti. Za boljše razumevanje postopka vpoklica, si v spodnjih vrsticah, prosimo, preberite nekaj najbolj pogostih vprašanj.