Naš načrt združuje širok spekter okoljskih tehnologij za čistejšo in učinkovitejšo mobilnost v prihodnosti, vključno s hibridnimi električnimi, priključnimi hibridnimi električnimi, baterijskimi in električnimi sistemi na gorivne celice. Vsaka tehnologija nas približa našemu cilju ustvariti vrhunski okolju prijazen avtomobil. Do leta 2050 želimo zmanjšati emisije CO2 v vozilu za 90 % v primerjavi z ravnmi v letu 2010.
Naša strategija za dosego tega cilja je pospešiti razvoj in popularizacijo elektrificiranih vozil - hibridnih električnih, priključno hibridnih električnih, električnih vozil na gorivne celice in baterijskih električnih vozil. Približno do leta 2025 bo vsak model v naši ponudbi Toyote in Lexusa bodisi namensko elektrificirano vozilo bodisi bo na voljo z elektrificiranim pogonskim sklopom.
To ambicijo bomo dosegli s pospeševanjem popularizacije elektrificiranih avtomobilov, s katerimi želimo do leta 2025 na ceste spraviti več kot 5,5 milijona vozil letno. Do leta 2030 pa si prizadevamo, da bi bil vsaj en milijon vozil brez emisij.
Da bi dosegli svoje cilje, lahko uporabimo naše dolgoletne izkušnje, saj smo po vsem svetu že prodali več kot 15 milijonov elektrificiranih vozil, odkar smo leta 1997 z modelom Prius predstavili hibridno električno tehnologijo na avtomobilskem trgu. Z znanjem in s spremljanjem načina, kako ljudje izbirajo in uporabljajo svoje avtomobile, lahko ponudimo tehnične inovacije v vedno boljših vozilih, ki so prijazna do okolja in navdušujejo naše kupce.
Naš večkrat nagrajeni hibridni pogonski sistem Hybrid Synergy Drive je temeljna tehnologija, ki jo delijo vsi različni pogonski sklopi. Modularna zasnova omogoča razmeroma enostavno prilagodljivost za uporabo v različnih tipih vozil. Pri priključnih hibridnih električnih vozilih je v glavnem nespremenjen, vendar uporablja močnejšo baterijo, ki jo je mogoče napolniti iz zunanjega napajalnika. V električnih vozilih na akumulator je njegova oblika preprostejša, brez bencinskega motorja in močnejšega elektromotorja. Pri električnih hibridih z gorivnimi celicami je bencinski motor nadomeščen s sklopom gorivnih celic, ki proizvaja elektriko iz vodikovih gorivnih celic brez škodljivih emisij iz izpušne cevi.