Izkoristiti čim več energije iz vsake kapljice goriva je glavni izziv pri snovanju sodobnih bencinskih in dizelskih motorjev. Če porabite manj goriva, proizvedete manj emisij in prispevate k boljši kakovosti zraka. Postopek izgorevanja je lahko še bolj učinkovit, kar se odraža na nižji porabi goriva. Prav tako je možno zmanjšati težo motorja in količino energije, izgubljene s trenjem med njegovimi delovanjem.
Za znižanje teže motorjev uporabljamo nove lahke materiale, vključno s smolami in plastiko, ter kombiniramo posamezne dele v skupne enote, ki tehtajo manj in zavzamejo manj prostora. Za zmanjšanje trenja smo izdelali posebne prevleke za notranje komponente in razvili nova maziva za bolj gladko delovanje.
Hibridni bencinski motor v Priusu iz leta 2016 prikazuje, kaj lahko dosežemo. Gre za najbolj toplotno učinkovit bencinski motor na svetu, kar pomeni, da se manj energije izgublja zaradi vročine v motorju, hkrati pa je več energije na voljo za pogon koles. Čeprav je ta motor del hibridnega sistema, opažamo podoben napredek pri naši novi generaciji običajnih motorjev, vključno z 1,2 in 1,0-litrskima enotama, ki jih uporabljamo v naših modelih Yaris in Aygo.
Z natančnejšimi sistemi vbrizga goriva, inteligentnim krmiljenjem ventilov in izboljšano zasnovo izgorevalne komore motorja dosegamo boljši nadzor nad količino porabljenega goriva. Naši bencinski motorji nove generacije lahko delujejo tudi v različnih delovnih ciklih, da ustrezajo različnim voznim pogojem - na primer ob zagonu in po odprti cesti. Pri njihovi zasnovi se naslanjamo na znanje iz našega hibridnega programa.
Goriva ni mogoče prihraniti le pod pokrovom motorja. Svojo motorno tehnologijo kombiniramo z aerodinamičnimi oblikami, ki našim avtomobilom omogočajo nemoteno premikanje po zraku, zmanjšujejo učinek upora in zmanjšujejo porabo goriva.