Kako zmanjšujemo vpliv našega delovanja na okolje?

Vozila, motorje in menjalnike izdelujemo tudi na različnih koncih Evrope. Svoje proizvodne obrate imamo v Veliki Britaniji, Franciji, Portugalski, Poljski, Češki republiki, Rusiji in Turčiji. Zavedamo se ključnega pomena biti dober sosed povsod, kjer delujemo. Ta kakovost sega od dobrega delodajalca do zaščite in izboljšanja okolja in skupnosti okoli nas.

Nenehno iščemo nove načine za zmanjšanje rabe naravnih virov in zmanjšanje emisij toplogrednih plinov. Za zajem in uporabo sončnega ogrevanja in električne energije uporabljamo različne metode, obnovljivo biomaso pa uporabljamo kot alternativo plinu za ogrevanje. Ukvarjamo se tudi z iskanjem najučinkovitejših načinov prevoza delov in končnih vozil z uporabo boljše logistike in transportnih metod z manjšim vplivom na okolje. Nekaj pobud, ki jih izvajamo:

Sončna stena

Francoska tovarna Toyota Motor Manufacturing v Valenciennesu, kjer nastaja model Yaris, uporablja toploto sonca kot način brez ojačevanja ogljika za povečanje sistema centralnega ogrevanja. Pred južno steno stavbe smo postavili sončno steno, ki je vilika 410 m2 in je izdelana iz perforirane kovine. Tako nastane zračna votlina, ki jo segreva sonce. Z uporabo prezračevanja in naravne konvekcije se vroč zrak dovaja v sistem, ki ogreva stiskalnico, kjer izdelujejo plošče karoserije avtomobila.

Sončna polja

Toyota Motor Manufacturing UK je zmanjšala ogljični odtis z uporabo sončne energije za pomoč svojim tovarnam. V svoji tovarni Burnaston upravlja z enim največjih sončnih sklopov v britanski industriji, v tovarni motorjev v Severnem Walesu pa z manjšim sistemom. Skupaj 17.000 fotovoltaičnih panelov lahko proizvede skoraj 7.250 mW / h električne energije, kar zadošča za izdelavo 7.000 avtomobilov in 22.500 motorjev na leto.

Zajemanje deževnice

Zavedamo se, da je voda dragocen vir, zato smo občutno zmanjšali količino vode, ki je potrebna za izdelavo avtomobila. V Valenciennesu tudi zmanjšujemo količino vode, ki jo jemljemo iz komunalne oskrbe, tako da zajemamo deževnico v dveh velikih lagunah na območju tovarne. Merita 6200 m2 in 10380 m2 tem nam pomagata pri izničevanju porabe javne vode v naših proizvodnih procesih. Uspeh te sheme je tovarni Toyota Motor Manufacturing France prislužil najvišjo platinasto nagrado v našem internem programu Global Environmental Award.

Kotel na biomaso

Tovarna v Valenciennesu je zmanjšala emisije toplogrednih plinov z zamenjavo enega od svojih plinskih kotlov na tistega, ki ga poganja pelet na biomaso. Kotel je bil razvit v sodelovanju s strokovnjaki za energetiko EDF Optimal Solutions in je bil dan v uporabo marca 2015. Z zmogljivostjo 1000 kW se uporablja za vzdrževanje konstantne temperature v procesih, ki se uporabljajo za obdelavo površin vozil.

 

Pametno pakiranje

Pošiljanje delov in vozil v naše tovarne in iz njih je področje, kjer lahko zmanjšamo emisije ogljika z razmišljanjem o tem, kako lahko izdelke učinkovito prevažamo z najmanj odpadki. Naše ekipe tesno sodelujejo in natančno preučujejo različne vrste in oblike predmetov, ki jih uporabljamo za pripravo embalaže, ki omogoča prevoz čim več predmetov hkrati, bodisi po cesti ali železnici.

Rezultati se odražajo v boljšem izkoristku prostora, nižjih emisijah CO2 in embalaži, ki jo je lažje polniti, natovarjati in razkladiti. Z našimi letnimi nagradami Global Eco Awards spodbujamo nove ideje. Naše evropsko skladišče delov v Belgiji pa je s svojimi inovativnimi rešitvami pogosto med dobitniki nagrad na tem področju.

Učinkoviti sistemi dostave

Prevoz delov in izdelkov nam ponuja veliko priložnosti za zmanjšanje skupnih ravni emisij v sodelovanju s partnerji v ladijski in dobavni verigi.

Prizadevamo si, da bi uporabili možnosti prevoza z manjšimi emisijami, pri čemer na dolgih razdaljah pogosto uporabljamo ladijski in železniški prevoz kot alternativo cestnemu prevozu. Pomembna je tudi uporaba energetsko učinkovitih vozil, vključno s tistimi, ki delujejo na alternativna goriva. Voznikom je dana podpora pri učenju tehnik okolju prijazne vožnje, mi pa spodbujamo načrtovanje poti, ki vozilom omogočajo čim bolj učinkovito vožnjo. Pomembno je tudi čim boljše izkoriščanje prostora za tovor vozil, izogibanje vožnji praznih vozil. Če je le mogoče, se poslužujemo neposredne dostave strankam, da se izognemo potovanjem v skladišča in iz njih.