Motor
1,6-litrski motor s turbopolnilnikom in štirimi valji v vrsti, direktnim vbrizgom in hibridno pogonsko enoto
Na tem tekmovanju ekipa TGR predstavlja svoj najnovejši model – GR Yaris Rally1 Hybrid, ki je zasnovan in izdelan v skladu z najvišjimi standardi športne vzdržljivosti in zmogljivosti.
Spremljajte nas na socialnih omrežjih in bodite na tekočem z vsemi aktualnimi informacijami. Ekipa TGR se poteguje za še eno lovoriko na Rally Croatia, vse zveste navijače pa čaka nagradna igra z bogatimi nagradami.
Pridružite se nam in se na lastne oči prepričajte, kako Toyota premika meje vedno dlje in odločneje.
Motor
1,6-litrski motor s turbopolnilnikom in štirimi valji v vrsti, direktnim vbrizgom in hibridno pogonsko enoto
Največja moč
Več kot 500 KM
Najvišja hitrost
201 km/h (s specifičnim razmerjem) – z odličnimi pospeški in odzivnostjo
Dolžina - širina
4225 mm (vključno s spojlerjem) – 1875 mm
Višina
Nastavljiva
Širina koloteka
Nastavljiva
Medosna razdalja
2630 mm
Najmanjša teža
1260 kg
GR Yaris. Doživite vznemirjenje, ki mu ni konca
GR Yaris, ki je razvit v sodelovanju s strokovnjaki reli ekipe TOYOTA GAZOO Racing za svetovna prvenstva, združuje vodilne tehnologije in znanja, pridobljena v motošportu. GR Yaris ima zmogljiv 1,6-litrski 3-valjni motor s turbopolnilnikom, napreden sistem GR-FOUR 4WD in lahko karoserijo s tremi vrati, zasnovan pa je bil v okviru WRC, tako da vam na cesti nikoli ne bo dolgčas.
Najboljša zmogljivost na vseh vrstah cest
Makadam: Ceste z zavoji, ki ne dopuščajo napak in zahtevajo stabilne, trde pnevmatike. Spuščeno podvozje je na dirkah, kot je Rally Estonia, obvezno.
Gramoz: Že asfaltirane ceste, gramozna podlaga in širok nabor različnih zmesi za gume. Dvignjeno podvozje, primerno za gramozne površine, je nujno za dirke, ki potekajo v vročem podnebju, kot je reli po Novi Zelandiji.
Sneg: Poledenele ceste, snežni zameti in pnevmatike z žeblji. Prilagodljivo podvozje je ključnega pomena za dirke v podnebju, kjer temperature pogosto padejo pod ničlo, na primer reli po Švedski.