Delujte za druge.
Prizadevamo si, da bi bili pogledi naših strank in deležnikov vsak dan v središču naših prizadevanj. Če se postavimo v položaje drugih, lahko presežemo nemogoče.
Prizadevamo si, da bi bili pogledi naših strank in deležnikov vsak dan v središču naših prizadevanj. Če se postavimo v položaje drugih, lahko presežemo nemogoče.
Vedno razmišljamo, kam naj nas današnje delo pripelje in kako vpliva na ljudi okoli nas. Z integriteto in poštenostjo kujemo pot do naših ciljev.
Za vse osebno zanimamo, postavljamo vprašanja in odkrivamo bistvo različnih pojavovi. Ta miselnost ustvarja nove ideje.
Ljudje nagonsko zaznavamo stvari na načine, ki jih stroji ne morejo. Združujemo trdne podatke, medtem ko osebno vidimo, čutimo in razlagamo situacijo, izvajamo Genchi Genbutsu*, da hitro odkrijemo najbolj ustvarjalne in najboljše rešitve.
Vsak dan prevzemamo odgovornost, da s srcem, umom in telesom izostrimo veščine sebe in drugih. Vse to z namenom, da bi zadovoljili razvijajoče se potrebe naših strank.
Verjamemo v naravno sposobnost ljudi, da spremenijo stvari na bolje. Vsaka izboljšava, ne glede na velikost, je dragocena. Spodbujamo prodorno inovativno razmišljanje, skušamo se razvijati v skladu z načelom kaizen*. Nikoli ne sprejemamo statusa quo.
Osredotočamo se na bistvo, odpravljamo odpadke in skrbno upravljamo z viri ter ustvarjamo prostor za rast. To je osnova za agilnost in gojenje novih idej za prihodnost.
Brez napuha pozdravljamo konkurenco. Spodbuja nas, da se izboljšamo in bolje služimo našim strankam in družbi, ustvarjamo večjo vrednost in boljšo izkušnjo.
Nobeno delo ni samotno. Nobeno delo ni prizadevanje ene same osebe. Kar najbolje izkoriščamo različne perspektive in spreminjamo razlike v trdnost kot ena ekipa. S temeljnim spoštovanjem do ljudi ustvarjamo okolje, v katerem se vsi počutijo dobrodošle, varne in slišane, in vsak lahko po svojih najboljših močeh prispeva k pomembnim ciljem.
Svoj obstoj dolgujemo našim strankam, članom, partnerjem, deležnikom in skupnostim. Vsakemu, ki ga danes srečamo, rečemo 'hvala'.
TME si prizadeva poslovati z najvišjimi standardi integritete. Toyotin kodeks ravnanja ureja osnovna stališča, potrebna za ljudi, ki delajo v podjetju in v družbi, ter zagotavlja opis osnovnih ravnanj. Prav tako podrobno opisuje, kaj se zahteva od zaposlenih in kaj je treba upoštevati. Skupaj s Toyotino potjo 2020 je bistveno, da vsak zaposleni izvaja vodilna načela in izpolnjuje svojo družbeno odgovornost.