Izberite

Toyota Adria d.o.o.

Od 1998
Toyota Adria d.o.o. je del globalne Toyotine družine in že od leta 1998 generalni uvoznik in distributer za Toyota in Lexus vozila ter dodatne avto opreme s široko razvejano distribucijsko mrežo v Adria regiji (Slovenija, Hrvaška, Srbija, BiH, Kosovo in Črna Gora).

Podjetje Toyota Adria d.o.o. je bilo ustanovljeno leta 1998. Kasneje so bila ustanovljena hčerinska NMSC podjetja:

  • Leta 2002 Toyota Croatia,
  • Leta 2003 Toyota Serbia,
  • Leta 2009 Toyota BiH (od leta 2005 – 2023 Predstavništvo Toyota Adrie v BiH).

V Sloveniji ima podjetje okrog 50 zaposlenih, v regiji pa je skupno 90 zaposlenih.

V Ljubljani, Zagrebu in Beogradu so tudi hčerinska podjetja, ki so pooblaščeni prodajalci za naša vozila:

  • Toyota center Ljubljana,
  • Toyota centar Zagreb,
  • Toyota centar Beograd.
Zgodba o uspehu Toyote Adria temelji na inovacijah. Smo del globalnega podjetja, pionirja številnih izdelkov in storitev, ki našo znamko uvrščajo na sam svetovni vrh med avtomobilističnimi znamkami. Poleg tega pa smo tisti, ki nas odlikujeta srčna predanost in strast ljudi, s katerimi lahko premikamo meje tehnoloških in družbenih norm. Vsak dan stremimo k vedno boljši družbi ter se iz proizvajalca avtomobilov spreminjamo v podjetje, ki narekuje trende mobilnosti v najširšem smislu. Svoje znanje in izkušnje uporabljamo in predajamo na načine, ki koristijo ljudem, skupnosti in našemu planetu, da bi zgradili boljši danes in še boljši jutri. Naša vizija »mobilnosti za vse« z roko v roki s sloganom »Start Your Impossible« nam omogočata, da gremo onkraj meja.

Organizacijska struktura in klima:

Naše stranke so za nas najpomembnejše. Z njihovo pomočjo tudi mi lažje razumemo, kaj pomeni pojem kakovosti Toyota. Neodvisna mnenja naših strank in njihove izkušnje z našimi vozili so za nas izjemnega pomena, saj nam pomagajo pri snovanju vedno boljših avtomobilov in mobilnostnih storitev.

Toyota Way koncept delovanja je temelj naše korporativne kulture in temelji na dveh stebrih: nenehnih izboljšavah, ki zajemajo principe izziva, Kaizen (nenehen napredek) in Genchi Genbutsu (pojdi k viru) ter spoštovanju ljudi.

Naš trajnostni pristop je osredotočen na vedno boljšo mobilnost za vse. Kupcem želimo odpreti nove priložnosti, spremeniti življenje na bolje in prinesti nova odkritja. Če se lahko ljudje svobodno gibljejo in premikajo, je vse mogoče. Naša kampanja Start Your Impossible uteleša to vizijo. Mobilnost mora biti dostopna vsem. Tudi starejšim ter ljudem s telesnimi in duševnimi omejitvami.

Kakovost je osrčje vsega, kar počnemo. Nenazadnje je tudi odraz načela nenehnega napredka kaizen, saj si na vsakem koraku svojega delovanja prizadevamo, da bi svoje naloge opravili še bolje ter na ta način strankam ponudili čim bolj kakovostne storitve in izdelke.

Kariera v Toyoti

Iščemo raznolike, nadarjene člane ekipe, ki bodo z nami gradili prihodnost. Ne glede na to ali ste na začetku vaše karierne poti ali če ste že izkušeni na svojem profesionalnem področju in bi radi vstopili v Toyotino družino, bomo veseli vašega interesa. Ponujamo zanimive in raznolike priložnosti za talentirane in predane posameznike.

Kaj pričakujemo od novih sodelavcev:

Od novih sodelavcev pričakujemo, da bodo vedno razmišljali o možnih izboljšavah in napredku, saj je to glavno vodilo v Toyoti. Pričakujemo, da bodo tudi novi sodelavci v svoje dnevno delo hitro prenesli Toyota Way in preko timskega dela, spoštovanja drug drugega in nenehnega izboljšanja sodelovali pri ustvarjanju še boljše prihodnosti za vse.

Kaj ponujamo svojim zaposlenim:

Toyota je kraj za ljudi, ki veliko sanjajo in so odločeni, da te sanje uresničijo. Vaša kariera pri Toyoti je namenjena odkrivanju novih strasti in talentov ter razvijanju veščin in pristopov, ki vam bodo omogočili reševanje problemov v resničnem svetu, razvoj inovativnih rešitev in ustvarjanje sprememb.

Zaposlenim ponujamo motivacijsko okolje, sodelovanje s sodelavci iz različnih držav, motivacijski sistem nagrajevanja, sodelovanje pri projektih in dogodkih, ki jih imamo s civilno družbo, pri okoljskih projektih, športnih dogodkih itd.

Spremljajte nas preko družbenih omrežij oziroma posredujte svoj življenjepis na naslov: kadri@toyota.si

Toyota Adria, d.o.o., je generalni uvoznik in distributer za Toyota in Lexus vozila ter dodatne avto opreme s široko razvejano distribucijsko mrežo v Adria regiji (Slovenija, Hrvaška, Srbija, BiH, Kosovo in Črna Gora). V Sloveniji imamo tudi hčerinsko podjetje Toyota center Ljubljana, d.o.o., ki prodaja nova in rabljena vozila, rezervne dele ter nudi servisiranje vozil. Poleg tega imamo tudi sestrsko podjetje Toyota Tsusho Leasing Slovenija, d.o.o., ki skrbi za financiranje vozil.

Zgodba o uspehu Toyote temelji na inovacijah. Smo del globalnega podjetja, pionirja številnih izdelkov in storitev, ki našo znamko uvrščajo na sam svetovni vrh med avtomobilističnimi znamkami. Poleg tega pa smo tisti, ki nas odlikujeta srčna predanost in strast ljudi, s katerimi lahko premikamo meje tehnoloških in družbenih norm. Vsak dan stremimo k vedno boljši družbi ter se iz proizvajalca avtomobilov spreminjamo v podjetje, ki narekuje trende mobilnosti v najširšem smislu. Svoje znanje in izkušnje uporabljamo in predajamo na načine, ki koristijo ljudem, skupnosti in našemu planetu, da bi zgradili boljši danes in še boljši jutri.

Na spodnjih povezavah lahko pridobite informacije o prostih delovnih mestih.

Prosta delovna mesta – Toyota Adria 

Vaše delo bo obsegalo:

  • skrb za izobraževanja zaposlenih v regiji;
  •  samostojno vodenje selekcijskih postopkov za pridobivanje novih sodelavcev v regiji;
  • priprava ustrezne delovno - pravne dokumentacije v vseh fazah kadrovskega procesa;
  • vodenje kadrovskih evidenc;
  • sodelovanje pri razvoju in implementaciji informacijskih sistemov in rešitev v kadrovskih procesih;
  • priprava različnih poročil in analiz.

V svojo ekipo vabimo kandidate, ki:

  • imajo doseženo vsaj V. stopnjo izobrazbe – družboslovne smeri;
  • imajo izkušnje s podobnim delovnim mestom (prednost imajo kandidati, ki imajo izkušnje z LinkedIn Learning in LinkedIn Recruiting platformo);
  • imajo napredno znanje Excela;
  • so vešči uporabe družbenih omrežij;
  • so timsko naravnani, potrpežljivi, komunikativni in samoiniciativni;
  • imajo aktivno znanje angleškega jezika, zaželeno je tudi znanje hrvaškega / srbskega jezika;
  • imajo vozniško dovoljenje B kategorije.

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 4-mesečnim poskusnim obdobjem,
  • možnost kariernega in strokovnega razvoja,
  • zaposlitev v stabilnem poslovnem okolju,
  • možnost izobraževanj,
  • delo v mednarodnem okolju.

 

Vaše prijave na kariernisejem@toyota.si bomo obravnavali zaupno. Pričakujemo jih do vključno 17. 11. 2024. 

Vaše delo bo obsegalo:

  •  izvajanje revizijskih pregledov, kot so revizija poslovanja, finančnih izkazov, notranjih kontrol;
  • preverjanje skladnosti poslovanja z usmeritvami podjetja, zakonskimi in računovodskimi predpisi, ki veljajo za skupino podjetij;
  • sodelovanje pri oblikovanju notranjih smernic ter optimizaciji delovnih procesov;
  • poročanje o revizijskih ugotovitvah ter pripravljanje poročil;
  •  izvajanje nadzora nad implementacijo predlaganih ukrepov in poročanje o njihovem statusu.

Od kandidatov pričakujemo:

  • zaželene so izkušnje na področju (notranje) revizije;
  •  osnovno razumevanje računovodskih izkazov;
  •  zaželeno je poznavanje računovodskih standardov;
  • ambicijo za razvoj v interni reviziji;
  • zaključeno vsaj V. stopnjo izobrazbe – ekonomske ali druge ustrezne smeri;
  • aktivno znanje angleškega jezika, zaželeno je znanje hrvaškega ali srbskega jezika;
  • dobro poznavanje MS Office orodja;
  • vozniško dovoljenje B kategorije.

Nudimo:

  •  zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem;
  •  možnost kariernega in strokovnega razvoja;
  • zaposlitev v stabilnem poslovnem okolju;
  •  možnost izobraževanj.

 

Vaše prijave na kariernisejem@toyota.si bomo obravnavali zaupno. Pričakujemo jih do vključno 17. 11. 2024. 

Vaše delo bo obsegalo:

  • skrb za vhodno in izhodno pošto podjetja, vključno s prejetimi računi;
  • administrativna dela in enostavne analize;
  • sprejem gostov in sprejemanje telefonskih klicev;
  • skrb za pisarniške prostore delodajalca;
  • skrb za pisarniški material;
  • urejanje službenih poti za vodstvo podjetja.

V svojo ekipo vabimo kandidate, ki:

  • imajo doseženo vsaj V. stopnjo izobrazbe – družboslovne ali druge ustrezne smeri;
  • imajo vsaj 3 leta delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu v mednarodnem okolju in so motivirani za delo v administraciji;
  • so komunikativni, zelo organizirani, samostojni, natančni, proaktivni in imajo radi delo z ljudmi;
  • imajo aktivno znanje angleškega jezika, zaželeno je tudi znanje hrvaškega / srbskega jezika;
  • imajo vozniško dovoljenje B kategorije.

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 3-mesečnim poskusnim obdobjem,
  • možnost kariernega in strokovnega razvoja,
  • zaposlitev v stabilnem poslovnem okolju,
  • možnost izobraževanj,
  • delo v mednarodnem okolju.

 

Vaše prijave na kariernisejem@toyota.si bomo obravnavali zaupno. Pričakujemo jih do vključno 17. 11. 2024. 

Vaše delo bo vključevalo predvsem naslednje naloge:

  1. Standardni pregledi kakovosti:
    • Izvajanje celovitih pregledov kakovosti prodajnih zastopnikov, s poudarkom na skladnosti z notranjimi politikami podjetja na podlagi novih dogovorov in standardov blagovne znamke (RC25, UC, TP...) ter regulativnih zahtev.
    • Ocenjevanje objektov prodajnih zastopnikov, operativnih procesov, prodajnih praks, kakovosti storitev in ravnanja s strankami glede na uveljavljene standarde.
  2. Razvoj sistema za upravljanje prodajalcev (DMS):
    • Ocenjevanje potreb prodajnih zastopnikov v zvezi z obstoječimi DMS platformami ter priporočanje izboljšav ali nadgradenj za povečanje operativne učinkovitosti.
    • Vodenje implementacije, optimizacije in integracije DMS rešitev
  3. Razvoj prodajalcev in usposabljanje:
    • Sodelovanje s prodajnimi zastopniki za prepoznavanje področij za poslovno rast in operativni razvoj.
    • Vodenje programov usposabljanja prodajalcev, osredotočenih na storitve za stranke, prodajne procese, upravljanje zalog in uporabo DMS.
  4. Spremljanje uspešnosti:
    • Sledenje ključnim kazalnikom uspešnosti (KPI) in sodelovanje s prodajnimi zastopniki pri razvoju akcijskih načrtov za izboljšanje uspešnosti na podlagi rezultatov RRP.
  5. Upravljanje odnosov:
    • Delovanje kot glavni stik med podjetjem in prodajnimi zastopniki za vprašanja, povezana s kakovostjo, delovanjem DMS in operativnim razvojem.
  6. Strategija razvoja prodajnih zastopnikov:
    • Sodelovanje z lastniki in vodstvom prodajnih zastopnikov pri ustvarjanju strategij za rast, ki so usklajene s cilji podjetja, vključno z razširitvijo omrežja prodajnih zastopnikov, uvedbo novih izdelkov in izboljšanjem operativnih procesov.
  7. Vpogledi v trg in poročanje:
    • Redno poročanje o tržnih razmerah, dejavnostih konkurentov in uspešnosti prodajnih zastopnikov, z namenom obveščanja višjega vodstva o ključnih dogajanjih.

Od kandidatov pričakujemo:

Kvalifikacije:

  • Izobrazba: diploma iz poslovanja, avtomobilske tehnologije, operativnega menedžmenta, informacijske tehnologije ali sorodnega področja.
  • Izkušnje: 3-5 let izkušenj v avtomobilski industriji, s poudarkom na upravljanju prodajnih zastopnikov, implementaciji DMS, zagotavljanju kakovosti ali terenskih operacijah.
  • Močno poznavanje operacij prodajnih zastopnikov, DMS sistemov in standardov za nadzor kakovosti.
  • Izkušnje z izvajanjem pregledov, ocenjevanjem uspešnosti in vodenjem projektov optimizacije ali implementacije DMS.

Spretnosti:

  • Odlične komunikacijske in medosebne veščine za vzpostavljanje močnih odnosov s prodajnimi zastopniki.
  • Močne sposobnosti reševanja problemov za reševanje sistemskih težav in skrbi glede kakovosti.
  • Sposobnost upravljanja več prodajnih zastopnikov znotraj določenega območja in pogosta potovanja.

Tehnične sposobnosti:

  • Strokovno znanje o avtomobilskem poslovanju, poznavanje programske opreme za upravljanje prodajnih zastopnikov (DMS), CRM sistemov in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint).

Dodatne zahteve:

  • Veljavno vozniško dovoljenje.
  • Pripravljenost na obsežna potovanja znotraj regije.
  • Fleksibilnost za delo v netradicionalnih urah, vključno z vikendi, po potrebi.

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem;
  • možnost službenega vozila;
  • možnost kariernega in strokovnega razvoja;
  • zaposlitev v mednarodnem poslovnem okolju;
  • možnost izobraževanj.

 

Vaše prijave na kariernisejem@toyota.si bomo obravnavali zaupno. Pričakujemo jih do vključno 17. 11. 2024. 

POVZETEK DELOVNEGA MESTA Iščemo ambicioznega in motiviranega navdušenca, ki bi se pridružil naši ekipi za souporabo avtomobilov. Podpirali boste vsakodnevne operacije, od vzpostavitve storitve souporabe avtomobilov do sodelovanja s funkcionalnimi ekipami, da bi optimizirali trenutni posel souporabe avtomobilov in ga dvignili na višjo, popolnoma digitalizirano raven. To delo je idealno za nekoga, ki ga navdušujejo mobilne rešitve in si želi rasti v hitro spreminjajočem se, inovativnem okolju.
 

KLJUČNE ODGOVORNOSTI:

Vodenje projektov

  • Pomoč pri koordinaciji s Toyota Motor Europe ekipo za souporabo avtomobilov, IT ponudniki in našo lokalno prodajno mrežo. Po vzpostavitvi digitaliziranega posla souporabe avtomobilov boste odgovorni za vsakodnevne operacije souporabe avtomobilov, vključno z upravljanjem flote, razpoložljivostjo vozil in razporejanjem vzdrževanja.
  • Sledenje in analiza ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI) kot so stopnje izkoriščenosti vozil, zadovoljstvo strank in uspešnost flote.
  • Priprava poročil o operativni učinkovitosti in dajanje priporočil za izboljšave.
  • Pomoč višjim vodjem pri uporabi vpogledov iz podatkov za optimizacijo razporeditve flote in strategij določanja cen.

Pomoč strankam

  • Tesno sodelovanje s prodajno in službo za pomoč strankam, da bi hitro in profesionalno reševali težave prodajalcev in uporabnikov.
  • Spremljanje povratnih informacij prodajalcev in strank ter ravni zadovoljstva, z namenom predlaganja izboljšav za izboljšanje uporabniške izkušnje.
  • Pomoč pri razvoju in implementaciji procesov za pomoč strankam, da se zagotovi brezhibna izkušnja souporabe avtomobilov.

Koordinacija flote

  • Koordinacija vzdrževanja vozil, inšpekcijskih pregledov in popravil v sodelovanju z zunanjimi ponudniki in servisnimi ekipami.
  • Vodenje natančnih evidenc o floti, vključno s stanjem vozil, prevoženimi kilometri in zgodovino vzdrževanja.
  • Podpora življenjskemu ciklu vozil, izločanju starih vozil in zagotavljanje skladnosti s politikami podjetja za nova in rabljena vozila.

Sodelovanje z marketinškimi in prodajnimi ekipami

  • Podpora B2B in B2C marketinškim kampanjam z zagotavljanjem operativnih vpogledov glede nameščanja vozil, vedenja uporabnikov in trendov povpraševanja.
  • Sodelovanje s prodajnimi ekipami pri ustvarjanju promocijskih ponudb in zagotavljanje nemotenega izvajanja kampanj.

KVALIFIKACIJE:

  • Diploma iz poslovanja, logistike ali sorodnega področja.
  • 2-5 let izkušenj na področju operacij, upravljanja flote ali storitev za stranke (izkušnje v avtomobilski ali mobilnostni industriji so prednost).
  • Močne organizacijske in večopravilne sposobnosti z zmožnostjo učinkovitega upravljanja vsakodnevnih operativnih nalog.
  • Odlične komunikacijske in medosebne veščine.
  • Usposobljenost za delo z Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • Sposobnost reševanja težav in proaktivni pristop k izboljšanju procesov.
  • Strast do mobilnostne industrije in pripravljenost na učenje ter rast v prostoru souporabe avtomobilov.
  • Sposobnost samostojnega dela ter dela v ekipi v dinamičnem in hitrem okolju.

Želene kvalifikacije:

  • Izkušnje v industriji souporabe avtomobilov, najema ali prevoza.
  • Vodstvene izkušnje z vodenjem virtualnih ekip.Top of Form

 

NUDIMO:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem,
  • možnost službenega vozila;
  • možnost kariernega in strokovnega razvoja,
  • zaposlitev v stabilnem poslovnem okolju,
  • možnost izobraževanj,
  • delo v mednarodnem okolju.

 

Vaše prijave na kariernisejem@toyota.si bomo obravnavali zaupno.Pričakujemo jih do vključno 17. 11. 2024. 

Vaše delo bo obsegalo:

  • pripravo strateškega načrta za preboj na področju prodaje pravnim osebam vozil blagovnih znamk Toyota in Lexus ter finančnih produktov in storitev blagovne znamke KINTO;
  • načrtovanje, organiziranje, spremljanje, koordiniranje in poročanje vodji prodajnega oddelka ter vodstvu družbe za dela na področje prodaje večjim kupcem;
  • razvoj produktov za podporo prodaji večjim kupcem vključujoč finančne produkte in produkte na področju servisnih pogodb;
  • razvoj in pospeševanje prodaje na področju komercialnih vozil;
  • podporo, svetovanje in izobraževanje pooblaščenih trgovcev za področje prodaje večjim kupcem;
  • organizacijo in izvedba direktne prodaje ključnim kupcem;
  • pripravo letnega finančnega načrta in skrb za doseganje finančnih rezultatov.

V svojo ekipo vabimo kandidate, ki:

  • imajo doseženo vsaj V. stopnjo izobrazbe – ekonomske ali druge ustrezne smeri,
  • imajo bogate izkušnje s prodajo vozil večjim kupcem,
  • dobro razumejo finančne produkte v prodaji in imajo izkušnje z orodji za finančne izračune,
  • so zelo ciljno naravnani in vztrajni pri doseganju ciljev,
  • so urejeni, odgovorni, skrbni in natančni,
  • imajo odlične pogajalske in komunikacijske sposobnosti,
  • imajo aktivno znanje angleškega jezika,
  • imajo vozniško dovoljenje B kategorije.

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem,
  • možnost službenega vozila,
  • možnost kariernega in strokovnega razvoja, vključno z izobraževanji,
  • možnost oblikovanja in razvijanja področja prodaje ključnim kupcem,
  • zaposlitev v stabilnem poslovnem okolju,
  • delo v mednarodnem okolju.

 

Vaše prijave na kariernisejem@toyota.si bomo obravnavali zaupno. Pričakujemo jih do vključno 17. 11. 2024. 

Vaše delo bo obsegalo:

  • Pripravo in ažuriranje kalkulacij in cenikov za znamki Toyota in Lexus,
  • Uvoz kalkulacij v interni sistem Navision in ostale sisteme,
  • Delo v programu JATO; analiza trga, analiza cenovnih pozicij, primerjava s konkurenco, analiza glede na segmente in glede na ostale relevantne kriterije,
  • Mesečna priprava cenovnih primerjav za SLO avtomobilski trg,
  • Pravočasna delitev produktnih informacij v trgovsko mrežo in interno na osnovi informacij s strani regionalnega produktnega oddelka,
  • Ažuriranje in spremljanje posebnih ponudb in konfiguratorja vozil na spletnih straneh Toyota in Lexus,
  • Priprava rednih poročil o gibanju trga in prodaje v Sloveniji ,
  • Sodelovanje z ostalimi oddelki na področju produktov in cen.

V svojo ekipo vabimo kandidate, ki:

  • imajo doseženo vsaj V. stopnjo izobrazbe – ekonomske ali druge ustrezne smeri,
  • so timsko naravnani, potrpežljivi, komunikativni in samoiniciativni,
  • so odgovorni, zanesljivi, imajo pozitiven odnos do dela, so natančni in imajo dobre analitične sposobnosti,
  • imajo aktivno znanje angleškega jezika,
  • imajo vozniško dovoljenje B kategorije.

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 4-mesečnim poskusnim obdobjem,
  • možnost kariernega in strokovnega razvoja,
  • zaposlitev v stabilnem poslovnem okolju,
  • možnost izobraževanj,
  • delo v mednarodnem okolju.

 

Vaše prijave na kariernisejem@toyota.si bomo obravnavali zaupno.Pričakujemo jih do vključno 17. 11. 2024.