- Toyota dokazuje svojo zavezanost izpolnjevanju raznolikih potreb strank v različnih regijah, obenem pa razvija svojo večsmerno produktno strategijo za doseganje ogljične nevtralnosti
- Znamka Toyota bo do leta 2026 v Evropi predstavila šest novih električnih vozil
- Lexus bo do leta 2025 predstavil tri nova električna vozila, vključno z novim modelom Lexus RZ s tehnologijo krmiljenja prek žice
- Toyota Gazoo Racing podpira projekt »Vedno boljših vozil« tako, da na dirkališčih prispeva k razvoju novih motorjev, optimiziranih za ogljično nevtralna goriva
Toyota krepi svoj večsmerni pristop in zavezanost inovacijam
- Toyotina tehnologija gorivnih celic 3. generacije in partnerstva za hitrejšo vzpostavitev infrastrukture za točenje goriva utirajo pot težkim tovornjakom
- Toyota je predstavila koncept mikromobilnosti FT-Me, kompaktno električno vozilo, zasnovano za spopadanje z izzivi, ki jih predstavljajo razvijajoča se mestna okolja
Večsmerna produktna strategija za doseganje ogljične nevtralnosti
Namen Toyotinega večsmernega pristopa k ogljični nevtralnosti je strankam omogočiti, da izberejo trajnostne rešitve, ne glede na njihove osebne okoliščine in kraj, kjer živijo. Ta strategija zajema celoten nabor pogonskih sklopov, od hibridov na prilagodljiv tip goriva v Južni Ameriki do novih limuzin na gorivne celice na Japonskem.
V Evropi, kjer je prodaja električnih vozil (BEV) med najvišjimi na svetu, bo Toyota predstavila tri nova serijska vozila BEV, do leta 2026 pa še dodatna tri. S tem pristopom, ki temelji na upoštevanju želja strank in ponujanju različnih rešitev, Toyota v Evropi dosega dobre rezultate; leta 2024 je tako prodala rekordnih 1,217 milijona vozil.
Na dogodku je Simon Humphries, direktor za branding in član upravnega odbora družbe Toyota Motor Corporation, dejal:
»Gre za to, da imajo stranke občutek, da jim je na voljo vse, kar potrebujejo za sprejemanje pravih odločitev.
Zagotavljanje izbire in priložnosti je osrednja točka vedno boljših vozil in vsega, kar počnemo, to pa vključuje tudi pot do trajnosti.«
Nadaljevanje uvajanja novih električnih vozil
Toyota ostaja zavezana širjenju svoje ponudbe električnih vozil. Novi, še izboljšani Toyota bZ4X ponuja več moči, bolj športen videz in boljše zmogljivosti. Z močnejšimi in učinkovitejšimi motorji ter zmogljivejšimi baterijami zagotavlja večji dejanski in homologirani domet ter do dvakrat večjo hitrost polnjenja.
Toyotin nabor vozil BEV dopolnjuje novi model Toyota C-HR+. Zasnovan je na namenski platformi e-TNGA, na voljo pa bo s pogonom na sprednji kolesi ali vsa štiri kolesa. V skladu s tradicijo modela Toyota C-HR ohranja drzno zunanjost v slogu kupeja, ki je zasnovana, da pritegne pozornost, in pomeni vrhunsko izkušnjo za stranke.
Toyota ob nedavno napovedanem modelu Urban Cruiser uvaja tri nova električna vozila v segmentih športnih terencev B, C in D, ki so osrednji segmenti na evropskem avtomobilskem trgu. To pomeni, da bosta Toyota in Lexus v Evropi do leta 2026 zastopana s 14 modeli električnih vozil.
Te produkte z ničelnimi emisijami dopolnjuje obsežna ponudba drugih elektrificiranih vozil z nižjimi emisijami, med katerimi so hibrid Yaris Cross, ki je prodajna uspešnica, hibrid Corolla Cross, hibrid in priključni hibrid C-HR ter hibrid ter priključni hibrid RAV4, ki skupaj s številnimi drugimi modeli evropskim strankam na izbiro ponujajo bogat večsmerni nabor vozil.
Jošihiro Nakata, predsednik in izvršni direktor družbe Toyota Motor Europe, je poudaril, da se »77 % vozil Toyota, ki jih prodamo v Evropi, v Evropi tudi proizvaja«, in izrazil posebno zahvalo
»močnim partnerstvom z drugimi proizvajalci originalne opreme in številnimi dobavitelji po vsej Evropi, ki podpirajo našo obsežno proizvodno dejavnost. Ta močna proizvodna in dobavna veriga pomaga zagotavljati trajnostna delovna mesta za družine in skupnosti po vsej Evropi.«
Lexus bo predstavil tri nova električna vozila
Lexus prevzema vodilno korporativno vlogo na področju električnih vozil in krepi njihovo uvedbo na trg: v naslednjih 12 mesecih bo tako predstavil kar tri nova vozila BEV. V letu 2024 se je prodaja vozil Lexus v svetovnem merilu povečala na več kot 851.000 vozil, prodaja v Evropi pa se je v primerjavi z letom prej povečala za 20 % na rekordnih 88.184 vozil.
Toyota GAZOO Racing
Toyota GAZOO Racing (TGR) premika meje zmogljivosti in inovacij ter tako nadaljuje s svojim poslanstvom razvijanja »vedno boljših vozil«. Leta 2024 je GR osvojil konstruktorske naslove na prvenstvih W2RC, WRC in WEC. Dejavnosti ekipe GR na področju motošporta podjetju omogočajo, da prednosti pristnih zmogljivosti, razvitih v dirkaškem okolju, občutijo tudi stranke, ter pomenijo razvojno prednost za Toyoto kot celoto, saj potrjujejo spoznanje, da ljudje na podlagi izkušenj, pridobljenih na dirkah, razvijajo vedno boljša vozila.
Ogljično nevtralna goriva
Toyota raziskuje potencial ogljično nevtralnih goriv za cestna vozila. V svojih dirkalnikih, vključno z dirkalniki GR010, GR Yaris Rally 1 in GR Supra GT4, ki v celoti uporabljajo goriva iz obnovljivih virov, že vrsto let preizkuša ogljično nevtralna biogoriva in e-goriva. Ta goriva ponujajo praktično rešitev za dosego ogljične nevtralnosti ne le za nova vozila, temveč tudi za obstoječe vozne parke, ki so v uporabi po svetu. Toyota podpira tehnološko nevtralen pristop EU k zmanjšanju emisij ogljika in priznava, da so ogljično nevtralna goriva ključni korak na poti do 100-odstotnega zmanjšanja emisij CO2.
Vodik
Toyota si še naprej prizadeva za razvoj svoje tehnologije vozil na vodik in gorivne celice. V motošportu poteka stalen razvoj motorjev z notranjim zgorevanjem na vodik. Ekipi TGR in Rookie Racing uspešno premikata meje te tehnologije s tekmovanjem na dirkah, kot je 24-urna dirka Super Taikyu.
FT-Me, Toyotin novi koncept mikromobilnosti
Toyotina vizija mobilnosti za vse vključuje zagotavljanje rešitev za vse stranke, ne glede na njihove raznolike potrebe in osebne okoliščine. Novi koncept FT-Me je kompaktno električno vozilo, zasnovano za osebno mobilnost v urbanih okoljih, kjer se klasična vozila opuščajo. FT-Me je opremljen z najsodobnejšo tehnologijo strešnih solarnih panelov, ki lahko polnijo glavno baterijo in pri tem povečajo dnevni domet za 20 do 30 km v urbanih okoljih, kar zlahka pokrije pričakovano dnevno uporabo.