- Povsem novi električni Toyota C-HR+ bo osrednji model v Toyotini ponudbi baterijskih električnih športnih terencev
- Ohranja profil modela Toyota C-HR, ki združuje lastnosti kupeja in športnega terenca v privlačni, elegantni obliki, izraža pa močno vozno dinamiko
- Oznaka »+« v imenu pomeni dodatno vsestranskost in praktičnost modela ter edinstvene lastnosti baterijskega električnega pogonskega sklopa
- Kabina in prtljažni prostor »višjega razreda« zagotavljata udobje, priročnost in praktičnost
- Filozofija električnih vozil e-TNGA ter posebna prilagoditev vzmetenja in krmiljenja skupaj zagotavljajo nadvse zadovoljujoč, zabaven značaj vožnje in vrhunsko vozno dinamiko
Svetovna premiera povsem novega električnega vozila Toyota C-HR+
- Široka izbira za stranke z možnostjo baterije s 57,7 ali 77 kWh ter različicama s pogonom na sprednji kolesi in štirikolesnim pogonom
- Različica s štirikolesnim pogonom bo eden najmočnejših modelov v evropski standardni paleti modelov Toyota, ki naj bi dosegel 343 KM/252 kW in pospešek od 0 do 100 km/h v 5,2 sekunde*
- Uvedba na izbrane evropske trge se bo začela konec leta 2025 in bo Toyoti zagotovila osrednji položaj na ključnem trgu električnih športnih terencev segmenta C
Toyota danes razkriva model C-HR+, povsem nov električni model, ki bo drzen, eleganten in izjemno zmogljiv tekmec na ključnem evropskem trgu električnih športnih terencev segmenta C.
Z elegantnimi in privlačnimi kupejevskimi linijami ter nadvse zadovoljujočim, zabavnim značajem vožnje bo kupce nagovoril na čustveni ravni, hkrati pa bo ponujal prostornost, praktičnost in udobje, kar je ključno za vozila v tem razredu. Model je bil razvit na podlagi koncepta kompaktnega športnega terenca, ki ga je Toyota predstavila leta 2022, a ohranja bistvene lastnosti, ki so dvema generacijama vozila Toyota C-HR prinesle edinstven uspeh z več kot milijonom prodanih vozil v Evropi.
Povsem novi samostojen model
Čeprav se zgleduje po modelu Toyota C-HR, ki k znamki še vedno izjemno uspešno privablja nove stranke, je Toyota C-HR+ povsem samostojen model. Izdelan je na podlagi Toyotine posebne filozofije električnih vozil e-TNGA ter ima edinstveno karoserijo in notranjost. Ponaša se s čistim, svežim videzom, ki je v osnovi preprost, a izraža močno čustvenost, s čimer nagovarja tako srce kot um.
V pogledu od spredaj je zaradi čiste in sodobne oblike jasno prepoznaven kot sodobno baterijsko električno vozilo Toyota, široka drža pa izraža dinamičnost, ki je značilna za model C-HR. Sprednji odbijač, maska in žarometi so oblikovani izključno za ta model, elegantna silhueta, ki združuje lastnosti kupeja in športnega terenca, pa je prepoznavna in aerodinamično učinkovita. Navkljub kupejevski strešni liniji višina notranjosti na območju zadnjih sedežev ni zmanjšana.
Oblikovanje vozila poudarjajo izrazite linije, ki so zadaj ostre, nato pa se postopoma zlijejo z obliko sprednjega dela.
Notranjost »višjega razreda«
Notranjost je sodobna in izpopolnjena ter ustvarja prijeten, zračen občutek, ambientna osvetlitev pa dodaja pridih prefinjenosti. Skupna dolžina vozila je 4520 mm, medosna razdalja pa 2750 mm, kar zagotavlja prostornost z veliko višine in 900 mm razdalje med sprednjimi in zadnjimi sedeži. Posledično je prostor v kabini večji kot običajno pri športnih terencih segmenta C.
Tudi notranjost se ponaša z ravnjo senzorične kakovosti, ki jo običajno najdemo v večjih modelih. Toyota C-HR+ je zaradi prostornosti in preglednosti zmagovalna izbira z vidika udobja in vsestranskosti, za praktičnost in udobje pa poskrbi s 416 litri prtljažnega prostora.
Moč in zmogljivost
Toyota C-HR+ ne bo univerzalna izbira. Ker se Toyota zaveda različnih potreb in prioritet strank, bo ponudila dve različni možnosti baterije. Enota s 57,7 kWh (bruto zmogljivost) bo na voljo izključno za modele s pogonom na sprednji kolesi, baterija z večjo zmogljivostjo 77 kWh pa bo na voljo tako s pogonom na sprednji kolesi kot tudi s štirikolesnim pogonom. Ta raznolika ponudba bo znamki pomagala doseči širok krog strank na trgu športnih terencev segmenta C.
Največji domet po voznem ciklu WLTP je do 600 km (okvirna vrednost pred homologacijo), odvisno od paketa opreme in pogonskega sklopa.
Značilno enakomerno, tiho in prefinjeno delovanje električnega vozila Toyota bo podkrepljeno z impresivno močjo. Pravzaprav bo to najmočnejši model v Toyotini evropski paleti, ki ni del serije zmogljivih vozil GR.
Različica s štirikolesnim pogonom naj bi dosegla izjemnih 343 KM/252 kW, kar bo omogočilo pospešek od 0 do 100 km/h v samo 5,2 sekunde*. Model s pogonom na sprednji kolesi in baterijo s 57,7 kWh bo zagotavljal 167 KM/123 kW; pri bateriji s 77 kWh pa se moč poveča na 224 KM/165 kW.
Možnost štirikolesnega pogona potrjuje status pravega športnega terenca modela Toyota C-HR+. Sistem izboljša oprijem ter pomaga izkoristiti dodatni navor in moč, ki sta značilna za baterijska električna vozila. To prispeva k varnosti in večjemu užitku pri vožnji.
Energijsko učinkovitost vozila povečuje optimizirana aerodinamika, saj so njegova silhueta, strešni spojler in zadek oblikovani tako, da zagotavljajo nemoten pretok zraka nad karoserijo in okoli nje.
Stranke bodo cenile novo funkcijo za predkondicioniranje baterije, ki bo izboljšala učinkovitost polnjenja v večini pogojev. Za več udobja se ta funkcija lahko upravlja samodejno ali ročno. Dodatne prednosti prinašajo varčna toplotna črpalka za klimatsko napravo ter ogrevani sedeži, volanski obroč in vetrobransko steklo.
Vozilo je serijsko opremljeno z 11 kW vgrajenim polnilnikom, v višjem paketu opreme pa je na voljo 22 kW enota. Možno je tudi hitro polnjenje DC do 150 kW.
Vrhunsko doživetje vožnje
Zadovoljujoča dinamična zmogljivost in zabaven značaj vožnje sta ključni prednosti modela Toyota C-HR+. Poleg osnovne trpežnosti, togosti in okretnosti namenske platforme baterijskega električnega vozila so bili za novi model natančno prilagojeni tudi deli, povezani z vzmetenjem, vključno z zmogljivostjo vzmeti in blažilnikov ter trdnostjo zaščite pri prevračanju. Tudi električni servovolan je bil preoblikovan za boljšo odzivnost.
V primerjavi s Toyota C-HR je bila izboljšana stabilnost z večjo togostjo karoserije in nižjim težiščem. Manjši vztrajnostni moment prispeva k še boljši vodljivosti.
Tehnologije za varnost in povezljivost
Napreden videz in pogonski sklop modela C-HR+ dopolnjujejo najnovejše vgrajene tehnologije za celovito varnost in povezljivost.
Vse različice so opremljene z obsežnimi funkcijami Toyota T-Mate, vključno s sistemi aktivne varnosti in pomoči pri vožnji Toyota Safety Sense. Te omogočajo pravočasno zaznavanje številnih nevarnosti in po potrebi samodejno zaviranje, krmiljenje in nadzor moči, da se voznik lažje izogne trku, zaradi česar je vožnja varnejša in enostavnejša.
Serijsko so na voljo številne napredne funkcije, vključno s sistemom zaznavanja vozil v mrtvem kotu, sistemom za prilagajanje svetlobnega snopa dolgih luči in sistemom zaviranja pri parkiranju. Pomoč pri parkiranju in monitor s panoramskim pogledom sta vključena v višji paket opreme.
14-palčni večpredstavnostni zaslon bo del serijske opreme vseh modelov Toyota C-HR+ in bo predstavljal osrednjo točko sprednjega dela kabine. Navigacijski sistem vključuje posebno funkcijo za vodenje električnih vozil, ki glede na stanje napolnjenosti baterije in razpoložljiv domet vozila predlaga poti s priročnimi polnilnimi postajami.
Brezskrbno lastništvo
Stranke, zlasti tiste, ki prvič kupujejo baterijsko električno vozilo, so lahko brez skrbi, saj je Toyota C-HR+ sinonim za kakovost, vzdržljivost in zanesljivost, ki so značilne za to znamko. To odraža program podaljšanega jamstva baterije, ki vključuje baterije za vozila do 10 let starosti ali do enega milijona prevoženih kilometrov, če opravljate letne servisne preglede baterije**.
*Vsi podatki o zmogljivosti so do homologacije začasni.
**Toyotino zaupanje v kakovost baterije se odraža v jamstvu, da bo ta ohranila vsaj 70 % svoje zmogljivosti do 10 let starosti vozila, kar do 8 let starosti vozila ali 160.000 prevoženih kilometrov krije prvotna garancija za električna vozila, do 10 let starosti vozila ali enega milijona prevoženih kilometrov pa program podaljšanega jamstva baterije, ki se aktivira z letnim servisnim pregledom vozila (veljajo splošni pogoji za posamezne države).