V sklopu relija serije WRC po Belgiji, ki se je letos odvijal v okolici mesteca Ypres, se je zgodila tudi izjemno zanimiva testna vožnja. Pri Toyota Motor Corporation so namreč opravili preizkus z GR Yaris H2. Gre za različico modela GR Yaris, ki je opremljen s posebnim motorjem na vodikov pogon. To je bilo sploh prvič, da so se vodilni možje korporacije Toyota odločili za preizkus vozila na vodikov pogon izven japonskih cest, saj je sicer še v razvojni fazi.
A to še zdaleč ni bila edina zanimiovst. Za volanom nabritega GR Yaris H2 je sedel predsednik korporacije Toyota Akio Toyoda, ki je tudi sam strastni dirkač ter mojstrski voznik in je v dirkaških krogih znan po svojem vzdevku Morizo. V vlogi njegovega sovoznika je nastopil legendarni finski dirkač Juha Kankkunen, sicer štirikratni svetovni prvak serije WRC, ki si je enega izmed svojih naslovov privozil tudi z ikonično Toyoto Celico. Kankkunen je imel sicer ostale dni relija vlogo voznika zmogljivega GR Yaris H2.
GR Yaris H2 se je na posebni etapi predstavil kot testno vozilo na drugi dan relija. 15-kilometrska hitrostna preizkušnja se je odvijala po izjemno ozkih podeželjskih cestah, ki so potekale skozi številna naselja. To je bila zahtevna preizkušnja tudi za profesionalne dirkače. GR Yaris H2 je služil kot testni avto in je vozil pred varnostnim avtomobilom.
Čeprav Morizo še nikoli ni vozil po teh cestah, niti jih ni imel možnosti natančno pregledati, se je tudi s pomočjo natančnih Kankkunenovih navodil odlično spopadel z izjemno in nenehno spreminjajočimi se cestnimi pogoji. Na koncu je svojo nalogo na vsesplošno navdušenje opravil z odliko.